hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

BigHope13

sulo skriver:

Jeg vil absolut ikke sige at det har kørt gnidningsfrit, var igennem to indlæggelser i uge 8-9 der i blandt en galdeblæreoperation hvor der derefter opstod komplikationer i form af indre blødninger, det blev til to ture i narkose, en fandens masse smertestillende medicin (morfin ovs).

Så jeg har naturligvis været p.... nervøs for om jeg skulle arbortere igen efter den omgang, har været til 2 ekstra scanninger efter den omgang og NF og bettefisen har det fint af hvad de kan se indtil vidre.

Men er stadig noget urolig for om han/hun har taget skade af det på langt sigt.

Jeg går stadig med "av av" efter operationen, det irriterer mig noget ikke at kunne lave alt det jeg plejer og kunne komme igang med at svømme igen.

Til NF blev jeg rykket 2 dage frem til d.26/11, så jeg er 14+2 i dag, til samme scanning fandt de ud af at navlestrengen går skævt ind i moderkagen, fik af vide at jeg skulle regne med ikke at få et 5 kg barn og de fra uge 20 ved MD d. 8/7 vil scanne mig ca hver 5 uge for at se hvordan bettefisen vokser, samt at højst sansynligt alle scanninger fra nu af skal foretages af en læge

Min første jordmoder samtale bliver først d. 27/6 når jeg er 18+2, hurra for lange vente tider

Vi har ikke tænkt os at skulle til en ekstra kønsscanning, vi mener godt at vi kan vente de 2 ekstra uger til vi alligevel skel til MD, det virker som om at folk omkring os har mere travlt med at få kønnet af vide end vi har, især den kommende mormor

Men min søster og jeg er overbevidst om at det bliver en dreng, ved min sidste graviditet i efteråret, havde jeg en klar fornemmelse af at vi ikke fik brug for drengenavne og nu har jeg det modsat.

Ved min graviditet i efteråret havde jeg nogle meget kraftige symptomer som brystspændinger og kvalme, men nåede kun til 7+4, denne gang har jeg også haft brystspændingerne men ikke så kraftige og jo tak kvalme, uge 6-7 tilbragte jeg kun på sofaen, den er ikke væk endnu, især ikke hvis der går lang tid mellem måltiderne, men er aftagende.

Og jeg er begyndt at bule midt på, en del enda, er begyndt at kigge efter vente tøj

Puha det blev lidt langt

Puha sikke en omgang det har været for dig. Kan godt forstå du både har været bange og bekymret, det jo ikke lige det man står og ønsker med en Bebs i maven. Godt at det hele er godt overstået og at den lille har det godt oven på strabasserne

Godt de allerede nu er godt obs på problemet med navlestrengen, men håber ikke det er noget som kommer til at have nogen betydning for jer

Nej kan godt forstå i venter til md med at få kønnet at vide, har var det helt klart også mormoren som havde været ved uligheden og derfor også hende som købte os en scanning

sjovt med alle de fornemmelser for drenge og bliver spændende at se om det holder stik.

Dejligt med den kommende bule det bliver altså bare lidt mere virkeligt og lækkert med ventetøj har eksploderede maven fra uge 10-14 og nu her i uge 17 synes jeg heldigvis at der er lidt stilstand i vokseværket det rart nok. folk går jo og tror jeg er meget længere henne end jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Karla

BigHope13 skriver:

åh hvor lyder det bare fantastisk det er sådan en spændende tid lige nu synes jeg. Ja mens smerterne kan sagtens skyldes lidt overanstrengelse, sådan har jeg det også til tider.
Lyder lækkert med flytning

jubii kønsscanning, der jo heller ikke så længe til mere, har du selv en fornemmelse af hvad der gemmer sig ?
har var vi begge sikre på det blev en dreng, ville dog blive glad for begge dele selvfølgelig, men vi havde bare sådan en fornemmelse af det blev en lille dreng, og det gør det sørme også

hvornår har du termin?

Fornemmelsen holdt overhovedet ikke stik vi skal have en lille prinsesse

Anmeld

6. juni 2013

sulo

Karla skriver:

Tillykke.

Vi har også en fornemmelse af at vi venter en dreng, men må vente knap 5 uger med at se det endnu

Anmeld

6. juni 2013

BigHope13

Karla skriver:

weeehuuu stort tillykke med en lille prinsesse selvom det ikke lige var det fornemmelsen bød på det bare så skønt endelig at vide hvad man bære på derinde. Tillykke tillykke tillykke

Anmeld

6. juni 2013

Rikke2404

Jeg har det bedre nu, end nogensinde!  Min kvalme, som kom snigende i uge 7, er omsider på vej retur. (Er nu 16+3). Jeg har klaret hele 3 dage uden opkastninger og kvalme. Håber det fortsætter på denne måde  Min vægt siger stadig -7,5kg, og har ikke  taget noget på endnu. Men det gør ikke mig noget! 

Vi ved desværre endnu ikke om vi får drenge, piger eller en af hver. Men vi glæder os til d. 20/6 (næste scanning, uge 18+3) hvor vi muligvis kan få det afvide. Det bliver guld at vide hvad der gemmer sig i maven. (= shopping? )

Jeg har ikke rigtig andet døj end den kvalme, og mens lign. smarter.. Nyder bare at være gravid lige nu  Og venter på at mærke de små spark! Der skal nok blive fest i maven med to bebser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.