så melder jeg mig også fanerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
5 synes godt om
29. maj 2013

lille fnug

Jeps, ser det ud til vi også skal have en lille bebs til januar. Håber den bliver i mavsen denne gang

Og tillykke til jer andre der også er så heldige at stå med en positiv test i hånden.

Jeg skal til min første læge undersøgelse i næste uge og have taget blodprøver. Spændende. Så bliver det ligesom lidt mere virkeligt, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Millea

lille fnug skriver:

Jeps, ser det ud til vi også skal have en lille bebs til januar. Håber den bliver i mavsen denne gang

Og tillykke til jer andre der også er så heldige at stå med en positiv test i hånden.

Jeg skal til min første læge undersøgelse i næste uge og have taget blodprøver. Spændende. Så bliver det ligesom lidt mere virkeligt, synes jeg.

Tillykke og velkommen til 

Det er så hyggeligt at vi er så mange der kan følges ad 

Anmeld

2. juni 2013

BabyDrømme23

lille fnug skriver:

Tillykke til dig

Jeg skal også til 1 lægeundersøgelse og tage blodprøver i morgen  

Glæder mig, og måske det kommer til at føles mere virkeligt da jeg får en vandrejournal

Hvor langt er du henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.