En træt mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
20 svar
1 synes godt om
29. maj 2013

Bøge

Hej herinde.

ville hører måske nogen har samme problem som mig eller har nogen råd. 

Min søn på 7 mdr vil ik rigtig sove igennem , han har sovet igennem før , men det er ca 3-4mdr siden nu , men når han bliver lagt så går det nogen timer , så begynder at blive utilfreds også går man ind til ham så sover nemmest stadig giver sutten i munden igen og vender ham om på siden som han godt kan lide at sove på , når først har gjord det en gang bliver nærmmest bare ved , render ind til ham hele tiden for at putte sutten i munden , har prøvet at lade ham ligge med så begynder han bare blive rigtig sur til sidst , ved ik hva jeg skal gøre har snakket med min sp hun kan heller ik sige hva jeg skal , synes det er rigtig hård nu , at min søvn bliver ved med ar blive brudt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Merii

Jeg vil da sige at min søn på næsten 7 måneder sover hellere ikke igennem og det skal de hellere ikke i 7 måneders alderen, men jeg forstår det på den måde at han bare vågner og ikke vågen for at få mælk, Min søn Noah vågner tit en halv time efter vi har puttet ham. Han græder og er urolig osv. han kan vågne op til mange gange!!

jeg sover hellere ikke så godt så kan godt forstå dig at det er hårdt, så ingen hjælp herfra

Anmeld

29. maj 2013

EnGodMor

Bøge skriver:

Hej herinde.

Min søn på 7 mdr vil ik rigtig sove igennem , han har sovet igennem før , men det er ca 3-4mdr siden nu , men når han bliver lagt så går det nogen timer , så begynder at blive utilfreds også går man ind til ham så sover nemmest stadig giver sutten i munden igen og vender ham om på siden som han godt kan lide at sove på , når først har gjord det en gang bliver nærmmest bare ved , render ind til ham hele tiden for at putte sutten i munden , har prøvet at lade ham ligge med så begynder han bare blive rigtig sur til sidst , ved ik hva jeg skal gøre har snakket med min sp hun kan heller ik sige hva jeg skal , synes det er rigtig hård nu , at min søvn bliver ved med ar blive brudt 

Jeg tror det er en fast i den alder. Min søn sov os fantastisk fra han var nyfødt,  til han var 4/5 måneder. Derefter sov han så dårligt, så jeg kun fik en til to timers søvn hver nat, nogen nætter sov jeg overhovedet ikke,  fra han var de der 4 til 5 måneds og til i dag, hvor han er 1 år. De sidste to uger har han sovet rigtig godt  om  natten og vi får igen en rigtig god nattesøvn 

Anmeld

29. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter gør det samme, og hun er 16 måneder! 

Anmeld

29. maj 2013

Mettefpigen

Der er nok ikk rigtig nogle der kan sige noget om hvad du skal gøre..... Det er meget normalt at de ikk sover igennem i din alder... Min dreng er næsten 21 måneder og han sover heller ikk igennem....

Det kommer på et tidspunkt....

Det er hårdt, men jeg har efterhånden vendt mig til det ;-)

Anmeld

29. maj 2013

Bøge

Kunne være men kunne gøre noget , så man kunne hjælpe dem at sove , synes godt nok det hård , jeg har desværre ik vendt mig til det  Men det er da altid rart at læse at andre har det samme problem som mig

Anmeld

29. maj 2013

HeidiØ

Min søn på 21 mdr sover altså stadig ikke igennem Vi har prøvet ALT!!

Flyttet sengen, skiftet madras ud, tjekket ører, givet lidt banan, lys tændt, lys slukket, ingen sokker, med sokker, laktosefri mælk .. ALT

Nogle sover altså bare ikke igennem Min søn har lige indenfor de sidste to uger haft et par nætter uden opvågning - men ellers 1-2 gange pr nat.

Græder han når han vågner eller?

Anmeld

29. maj 2013

Bøge

HeidiØ skriver:

Min søn på 21 mdr sover altså stadig ikke igennem Vi har prøvet ALT!!

Flyttet sengen, skiftet madras ud, tjekket ører, givet lidt banan, lys tændt, lys slukket, ingen sokker, med sokker, laktosefri mælk .. ALT

Nogle sover altså bare ikke igennem Min søn har lige indenfor de sidste to uger haft et par nætter uden opvågning - men ellers 1-2 gange pr nat.

Græder han når han vågner eller?

Det er sådan lidt gråd , men det lyder som han drømmer , kan ik finde ud af hvorfor han gør det , for han har lukket øjne når jeg kommer ind til ham 

Anmeld

29. maj 2013

l.kjoeller

Bøge skriver:

Hej herinde.

vi oplevede det samme og fandt ud af det var fordi hendes mave var for aktiv om natten(ikke at hun lavede i bleen men den arbejdede for meget. vi gjorde derfor det at hun spiste fast føde indtil efter middag og om eftermiddagen gav vi flaske. så passede det med hun kunne spise godt af aftensmaden uden at maven var for aktiv om natten. nu ved jeg ikke hvordan jeres kostrytme er ??? men kan have noget med det at gøre

Anmeld

29. maj 2013

l.kjoeller

kan i øvrigt også være tænderne der er undervejs. det tog længe for hende og var i perioder også sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.