uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

MaleneG

Elskermiinsøøn! skriver:

du vokser godt nok hurdig!

hehe tror det er normalt for min "type"
Er jo en lille spirevip.. er kun 163, og vejede 50 kg før , og er nu på 54

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

hehe tror det er normalt for min "type"
Er jo en lille spirevip.. er kun 163, og vejede 50 kg før , og er nu på 54

jeg vejde før 65 , men er så også høj har taget 8 kg på ,

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Elskermiinsøøn! skriver:

jeg vejde før 65 , men er så også høj har taget 8 kg på ,

Det er jo til at overkomme

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

Det er jo til at overkomme

syns selv det meget! for var lille før så det underligt med sådan en mave som jeg har nu

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Elskermiinsøøn! skriver:

syns selv det meget! for var lille før så det underligt med sådan en mave som jeg har nu

ja det er jo også underligt pludselig at have fået sig en rund mave, hvis man er vant til at have en flad mave, men viser nu stolt min mave frem, og så må folk mene hvad de vil om den
Jeg elsker den

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

ja det er jo også underligt pludselig at have fået sig en rund mave, hvis man er vant til at have en flad mave, men viser nu stolt min mave frem, og så må folk mene hvad de vil om den
Jeg elsker den

elsker også min mave miin famile syns jeg er stor hehe men syns jeg ik selv nok fordi jeg selv går med den

Anmeld

6. juli 2009

Maise

vildt din mave er så stor allerede. jeg er 1.65 høj og er gravid 13+3 og min  kæreste synes ikke rigtig han kan se nogen ændring af min mave endnu. Jeg kan dog se den er blevet mere rund forneden. men er derfor imponeret over din mave, ligner du er i 5 måned. Men den er super flot.
mvh maise

Anmeld

6. juli 2009

MaleneG

Maise skriver:

vildt din mave er så stor allerede. jeg er 1.65 høj og er gravid 13+3 og min  kæreste synes ikke rigtig han kan se nogen ændring af min mave endnu. Jeg kan dog se den er blevet mere rund forneden. men er derfor imponeret over din mave, ligner du er i 5 måned. Men den er super flot.
mvh maise

mange tak for din søde kommentar

Anmeld

13. juli 2009

Maise

den kommentar om min egen mave jeg gav dig holdt kort. min mave er så vokset helt vildt på bare en uge - utroligt.

Anmeld

13. juli 2009

MaleneG

Maise skriver:

den kommentar om min egen mave jeg gav dig holdt kort. min mave er så vokset helt vildt på bare en uge - utroligt.

det går rigtig stærkt lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.