uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.619 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

MaleneG

Så er vi lige hjemvendt fra sverige, og måtte jo hellere lige lægge et billed en af den voksende småbrune mave
13+4
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Valle81

Sikke fin, og sikke din mave bare vokser derud af:0)

Smukt:0)

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Sikke fin, og sikke din mave bare vokser derud af:0)

Smukt:0)

Tak og tillykke med den positive test

Anmeld

5. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

Tak og tillykke med den positive test

Tak:0)

Ja er det ikke fantastisk:0) 3 gang må være lykkens gang:0) Nu varer det ikke længe før jeg strutter lige som dig:0)

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Tak:0)

Ja er det ikke fantastisk:0) 3 gang må være lykkens gang:0) Nu varer det ikke længe før jeg strutter lige som dig:0)

hehe hvor dejligt
hvornår har du termin ca?

Anmeld

5. juli 2009

Valle81

MaleneG skriver:

hehe hvor dejligt
hvornår har du termin ca?

Ja det er dejligt, men vi skal stadig lige til uge 12 før jeg virkelig tænker, Yes vi er sku heldige denne gang:0)

Men har termin 12/3-10........... så der er jo længe længe til. Kunne jo teste i fredags, så det gjorde vi, så er kun 4+2:0)

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Ja det er dejligt, men vi skal stadig lige til uge 12 før jeg virkelig tænker, Yes vi er sku heldige denne gang:0)

Men har termin 12/3-10........... så der er jo længe længe til. Kunne jo teste i fredags, så det gjorde vi, så er kun 4+2:0)

okay men gudskelov går tiden stærkt, og specielt når vejret er så godt så man kan komme ud og nyde det og tænke på nogle andre ting

Anmeld

5. juli 2009

Valle81

Ja. Nu skal jeg bare arbejde denne uge så er der ferie i 3 uger, og så vupti så er jeg ligepludselig 8+2:0) Så skal vi arbejde en uge, og så skal min datter starte i 0 klasse,så går en uge med det og vupti så er jeg 10+2:0)

Efter sommerferien skal jeg nok ind til en ekstra scanning, for at se hejrtelyd og sådan. Min læge sagde, at jeg vil blive fulgt tættere denne gang pga de SA. Men en ekstra scanning er jo ikke det værste

Anmeld

5. juli 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Ja. Nu skal jeg bare arbejde denne uge så er der ferie i 3 uger, og så vupti så er jeg ligepludselig 8+2:0) Så skal vi arbejde en uge, og så skal min datter starte i 0 klasse,så går en uge med det og vupti så er jeg 10+2:0)

Efter sommerferien skal jeg nok ind til en ekstra scanning, for at se hejrtelyd og sådan. Min læge sagde, at jeg vil blive fulgt tættere denne gang pga de SA. Men en ekstra scanning er jo ikke det værste

nej selvfølgelig er det ikke rart pga. de to SA'er , men det er jo dejligt at få lov til at smug kigge før andre

Anmeld

5. juli 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

Så er vi lige hjemvendt fra sverige, og måtte jo hellere lige lægge et billed en af den voksende småbrune mave
13+4

du vokser godt nok hurdig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.