Igangsættelse nu smerter ved endetarmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

mariamiss6

henh01 skriver:

Ja så længe jeg ikke følte det var presseveer så skulle jeg ikke være bekymret. Det var med stor sandsynlighed baby der borede sig ned. Glæder mig dog alligevel til i morgen hvor jeg skal tjekkes.

Jeg tænker på om det kan være baby står skævt, og derfor måske rammer mere bag til end "planen er"? I hvert fald, hvis det bliver slemt eller uudholdeligt synes jeg da du skal insistere på en undersøgelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Trinebaby

henh01 skriver:

Ja så længe jeg ikke følte det var presseveer så skulle jeg ikke være bekymret. Det var med stor sandsynlighed baby der borede sig ned. Glæder mig dog alligevel til i morgen hvor jeg skal tjekkes.

Sender en masse ve støv

Anmeld

29. maj 2013

henh01

mariamiss6 skriver:

Jeg tænker på om det kan være baby står skævt, og derfor måske rammer mere bag til end "planen er"? I hvert fald, hvis det bliver slemt eller uudholdeligt synes jeg da du skal insistere på en undersøgelse.

Jeg skal undersøges igen kl 9.45 det gør stadig skrækkelig ondt. Håber de kan give mig et klart svar på hvad det er.

Anmeld

29. maj 2013

MortilElias2010

henh01 skriver:

Jeg skal undersøges igen kl 9.45 det gør stadig skrækkelig ondt. Håber de kan give mig et klart svar på hvad det er.

Ve-storm afsendt 

Anmeld

29. maj 2013

mariamiss6

henh01 skriver:

mon det er blevet til en baby endnu?

Anmeld

1. juni 2013

henh01

mariamiss6 skriver:

mon det er blevet til en baby endnu?

Fødte onsdag aften. En super fødsel, nærmest smertefrit. havde ikke turde håbe på så godt et forløb! Pigen min vejer 4200 g og er 54 cm lang. Vi har det alle fantastisk. Tak for alt jeres vestøv.

Anmeld

1. juni 2013

hekran

henh01 skriver:

Fødte onsdag aften. En super fødsel, nærmest smertefrit. havde ikke turde håbe på så godt et forløb! Pigen min vejer 4200 g og er 54 cm lang. Vi har det alle fantastisk. Tak for alt jeres vestøv.

Nej, det var da dejlige nyheder. Så var der vist noget ved de smerter. Hjertelig tillykke med datteren!

Anmeld

1. juni 2013

Moma

Stort tillykke med datteren og den skønne fødsel 

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

henh01 skriver:

Tillykke

Anmeld

1. juni 2013

simone_jacobsen

henh01 skriver:

Jeg fik første stikpille i dag ved 14 tiden og oplever flere tiltagende plukkeveer og spændinger. Dog har jeg fået ekstreme jag ved endetarmen - kan hverken stå eller gå og det er smertefuldt når jeg går på toilettet for at tisse.

Er det normalt?

Sådan vat line veer - ondt lige lidt i numsehullet

Sender en MASSE vestøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.