Igangsættelse nu smerter ved endetarmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.564 visninger
20 svar
17 synes godt om
28. maj 2013

henh01

Jeg fik første stikpille i dag ved 14 tiden og oplever flere tiltagende plukkeveer og spændinger. Dog har jeg fået ekstreme jag ved endetarmen - kan hverken stå eller gå og det er smertefuldt når jeg går på toilettet for at tisse.

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Isabella_mor

der sker jo noget dernede... det kan være det er veer du kan mærke...

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

henh01 skriver:

Jeg fik første stikpille i dag ved 14 tiden og oplever flere tiltagende plukkeveer og spændinger. Dog har jeg fået ekstreme jag ved endetarmen - kan hverken stå eller gå og det er smertefuldt når jeg går på toilettet for at tisse.

Er det normalt?

giv dem et kald for en sikkerheds skyld. kan godt være de vil se dig

Anmeld

28. maj 2013

henh01

Isabella_mor skriver:

der sker jo noget dernede... det kan være det er veer du kan mærke...

Ja men har bare aldrig oplevet de jag i endetarmen. Hm det er nok bare begyndende veer, alle fødsler er jo forskellige.

Anmeld

28. maj 2013

henh01

l.kjoeller skriver:

giv dem et kald for en sikkerheds skyld. kan godt være de vil se dig

Tror jeg ringer derind når mindstemanden har overgivet sig til drømmeland.

Anmeld

28. maj 2013

DreamChild

Jeg begyndte at få smerter og jag ved endetarmen inden jeg fik presseveer. Men har kun født en gang, så ved ikke om det er meget almindeligt?

Anmeld

28. maj 2013

henh01

DreamChild skriver:

Jeg begyndte at få smerter og jag ved endetarmen inden jeg fik presseveer. Men har kun født en gang, så ved ikke om det er meget almindeligt?

Ja det kan man sagtens få, men så langt er jeg slet ikke i processen endnu. Desværre

Anmeld

28. maj 2013

Solstrålebørn

Synes bestemt du skal ringe og forhøre dig, det er da ikke rart... 

Anmeld

28. maj 2013

Trinebaby

henh01 skriver:

Er det normalt?

Har du ringet til deM 

Anmeld

28. maj 2013

henh01

Trinebaby skriver:

Har du ringet til deM 

Ja så længe jeg ikke følte det var presseveer så skulle jeg ikke være bekymret. Det var med stor sandsynlighed baby der borede sig ned. Glæder mig dog alligevel til i morgen hvor jeg skal tjekkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.