plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

l.kjoeller

Amandasmor skriver:

jeg har bækkenløsning i forvejen og har haft det siden uge 10.. og det hjalp med akupnktur..
men hvis det kommer igen så ringer jeg lige til min jordmor og fortæller hende at det er begyndt igen nemlig..
men er det ikke tidligt at han begynder at arbejde sig ned af i bækknet ?
jeg har nemlig ikke prøvet det her før med min datter for 5år siden.. jeg havde jeg intet og heller ikke plukkeveer nemlig..
så aner intet om det nemlig..

ok. tror det er forskelligt men jeg fik allerede bækkenløsning uge 17 og det eskalerede deromkring og i takt med hun rykkede ned. men jo det er selvfølgelig tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Amandasmor

l.kjoeller skriver:

ok. tror det er forskelligt men jeg fik allerede bækkenløsning uge 17 og det eskalerede deromkring og i takt med hun rykkede ned. men jo det er selvfølgelig tidligt

min bækkenløsning er så blevet meget bedre..
men efter jeg har vært ude og gå med hunden i eftermiddags så har jeg haft smerter i underlivet også i lenden..

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

Amandasmor skriver:

min bækkenløsning er så blevet meget bedre..
men efter jeg har vært ude og gå med hunden i eftermiddags så har jeg haft smerter i underlivet også i lenden..

ok. men hvis det bliver værre skal du altså ikke vente med at ringe for HVIS det er noget under opsejling skal de b.l.a. kunne give lungemodnende sprøjte. tror dog alt er som det skal være

Anmeld

28. maj 2013

Amandasmor

l.kjoeller skriver:

ok. men hvis det bliver værre skal du altså ikke vente med at ringe for HVIS det er noget under opsejling skal de b.l.a. kunne give lungemodnende sprøjte. tror dog alt er som det skal være

jeg har fået afvide af min jordmor , at ligeså snart jeg mærker det mindste. så skulle jeg ringe også komme ind på sygehuset ,
da min fødsels med min datter kun tog 43min..
og det er hurtigt for en første gangs fødene , og nu er jeg anden gangs gravid ..

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

Amandasmor skriver:

jeg har fået afvide af min jordmor , at ligeså snart jeg mærker det mindste. så skulle jeg ringe også komme ind på sygehuset ,
da min fødsels med min datter kun tog 43min..
og det er hurtigt for en første gangs fødene , og nu er jeg anden gangs gravid ..

ok. så er det op med tlf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.