plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2013

Amandasmor

Hej Piger

Vil lige starte med at sige at jeg er gravid og er 27+4 idag..
jeg er begyndt med plukveer og ved at de kan vare end til de rigtige veer kommer til sin tid.. men nu til min spørgsmål..
er det normalt at plukveer trækker over i lenden samt i underlivet ?

kram til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

l.kjoeller

Amandasmor skriver:

Hej Piger

Vil lige starte med at sige at jeg er gravid og er 27+4 idag..
jeg er begyndt med plukveer og ved at de kan vare end til de rigtige veer kommer til sin tid.. men nu til min spørgsmål..
er det normalt at plukveer trækker over i lenden samt i underlivet ?

kram til alle

det er vidst forskelligt. plukkeveer kan nappe lidt men skal ikke gøre ondt da det kun er "træning" til fødslen . der hvor du skal blive opmærksom er hvis de bliver regelmæssige. jeg fik regelmæssige plukkeveer ved 27+0 og var lige inde til observation. de udviklede sig heldigvis ikke. held og lykke

Anmeld

28. maj 2013

Amandasmor

l.kjoeller skriver:

det er vidst forskelligt. plukkeveer kan nappe lidt men skal ikke gøre ondt da det kun er "træning" til fødslen . der hvor du skal blive opmærksom er hvis de bliver regelmæssige. jeg fik regelmæssige plukkeveer ved 27+0 og var lige inde til observation. de udviklede sig heldigvis ikke. held og lykke

mine gør desværre lidt ondt..
det mærkes som "stød" i underlivet også trækker det over i lenden..

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

ring til vagtlægen og hør om de vil sende dig på fødegangen. så kører de en strimmel hvis du ved hvad det er ? de kører en kurve med et bælte over din mave som måler veer og styrke osv og så kan de hurtigt se om der er tale om veer. altid hellere ringe en gang for meget så de kan handle hvis det er men tror ikke du skal bekymre dig kan også være noget bækkenløsning der er på vej

Anmeld

28. maj 2013

modesty

Amandasmor skriver:

Jeg ville lige ringe til læge eller jordmoder i morgen og blive tjekket. Det er nok ingenting, men som en anden også skriver - plukveeer skal ikke gøre ondt.

Anmeld

28. maj 2013

Amandasmor

l.kjoeller skriver:

ring til vagtlægen og hør om de vil sende dig på fødegangen. så kører de en strimmel hvis du ved hvad det er ? de kører en kurve med et bælte over din mave som måler veer og styrke osv og så kan de hurtigt se om der er tale om veer. altid hellere ringe en gang for meget så de kan handle hvis det er men tror ikke du skal bekymre dig kan også være noget bækkenløsning der er på vej

glemte at skrive at jeg var 2 gangs gravid..
og jeg har fået kørt en strimmel .. da jeg ikke mærkede ham. og der var alt som det skulle være..

Anmeld

28. maj 2013

Amandasmor

det er begyndt at ligge sig igen..

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

Amandasmor skriver:

glemte at skrive at jeg var 2 gangs gravid..
og jeg har fået kørt en strimmel .. da jeg ikke mærkede ham. og der var alt som det skulle være..

ok- det troede jeg ikke nemlig men ring derind for en sikkerheds skyld . nu ved jeg ikke om du har oplevet bækkenløsning før ? kunne godt tyde lidt på det nemlig i takt med den lille arbejder sig ned

Anmeld

28. maj 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

ok- det troede jeg ikke nemlig men ring derind for en sikkerheds skyld . nu ved jeg ikke om du har oplevet bækkenløsning før ? kunne godt tyde lidt på det nemlig i takt med den lille arbejder sig ned

og husk lige en update

Anmeld

28. maj 2013

Amandasmor

l.kjoeller skriver:

og husk lige en update

jeg har bækkenløsning i forvejen og har haft det siden uge 10.. og det hjalp med akupnktur..
men hvis det kommer igen så ringer jeg lige til min jordmor og fortæller hende at det er begyndt igen nemlig..
men er det ikke tidligt at han begynder at arbejde sig ned af i bækknet ?
jeg har nemlig ikke prøvet det her før med min datter for 5år siden.. jeg havde jeg intet og heller ikke plukkeveer nemlig..
så aner intet om det nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.