Hvorfor blev du sat igang før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Kløver

Med min søn blev jeg sat igang 35+1 og fødte ved akut ks 35+3

Med lillesøster måtte jeg ikke sættes igang pga arret fra ks, havde planlagt ks sat en uge senere, men hun måtte ud en uge før og blev så via ks 37+6

Begge gange pga svangerskabsforgiftning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

L&V

Lunae skriver:

Ja som spørgsmålet lyder - i tøser som blev sat igang før termin - hvorfor blev i det og hvor tidligt blev i sat igang?

Jeg blev sat igang på termin fordi min krop ikke ku mere

Anmeld

28. maj 2013

MissTas

Lunae skriver:

Ja som spørgsmålet lyder - i tøser som blev sat igang før termin - hvorfor blev i det og hvor tidligt blev i sat igang?

blev sat i gang 40+0 pga.  forhøjet levertal ..

Anmeld

28. maj 2013

22

Jeg blev sat igang 38+0, da jeg havde gaviditetsdiabetes, og da jeg led af så meget kvalme, at jeg under hele graviditeten kastede op 10-20 gange om dagen.

Anmeld

28. maj 2013

chael

Jeg blev i min 2. Graviditet sat igang 38+0, da jeg havde leverkløe.

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

Lunae skriver:

Jeg blev sat igang 38+3, da min datter var for lille og havde bedre af at komme ud og få noget modermælk

Anmeld

28. maj 2013

DianaRJS

Lunae skriver:

jeg blev sat igang en månede før, pga. svangerskabforgifting, forhøjet levertal, alt for slemme bækkenløsninger og en bettemand der ikke ville tage på, pågrund af de gener der var.

Anmeld

28. maj 2013

IngenKoPåIsen

quindelist skriver:

Ja en faktor V Leiden
Jeg var i Innohep behandling men fik formentlig en blodprop -formentlig fordi man i den situation valgte at sætte mig igang fremfor at undersøge nærmere (heller ikke lige sådan at undersøge for hos en gravid)
Jeg kom ind og var blå i ansigtet og på arme og ben

Haha, total tragikomisk for mig at læse!! Jeg har lige været indlagt i to uger. Kom ind med en konstant puls på 170-180, de troede pga. Forhøjet risiko for blodpropper på grund af en faktor || leiden at jeg havde blodprop i lungen. Jeg blev scannet med kontrastvæske, ingen blodprop, men en total sammenklappet lunge. Den skulle rette sig af sig selv ved hjælp af dræn ind mellem to ribben, en slange på størrelse med en haveslange... Det hjalp ikke, endte med at blive opereret i fuld narkose... Jeg er i dag 38+1... JA det har været møg-hårdt!!! Ved ikke lige... Da jeg læste dit blev jeg bare helt paf, uden at kan forklare hvorfor

Anmeld

29. maj 2013

Lunae

Malunsesmutti skriver:

Haha, total tragikomisk for mig at læse!! Jeg har lige været indlagt i to uger. Kom ind med en konstant puls på 170-180, de troede pga. Forhøjet risiko for blodpropper på grund af en faktor || leiden at jeg havde blodprop i lungen. Jeg blev scannet med kontrastvæske, ingen blodprop, men en total sammenklappet lunge. Den skulle rette sig af sig selv ved hjælp af dræn ind mellem to ribben, en slange på størrelse med en haveslange... Det hjalp ikke, endte med at blive opereret i fuld narkose... Jeg er i dag 38+1... JA det har været møg-hårdt!!! Ved ikke lige... Da jeg læste dit blev jeg bare helt paf, uden at kan forklare hvorfor

Puha! Det lyder også voldsomt! Skal du tage bestemte forholdsregler pga faktor v leiden?

Anmeld

29. maj 2013

roenlund

blev sat igang 38+6 pga jeg i flere dage ikke havde mærket liv i kombination med svær bækkenløsning, fødte 39+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.