Hvorfor blev du sat igang før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. maj 2013

Lunae

Ja som spørgsmålet lyder - i tøser som blev sat igang før termin - hvorfor blev i det og hvor tidligt blev i sat igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

quindelist

Lunae skriver:

Ja som spørgsmålet lyder - i tøser som blev sat igang før termin - hvorfor blev i det og hvor tidligt blev i sat igang?

36+1 fordi jeg formentlig fik en lungeblodprop

Anmeld

28. maj 2013

Lunae

quindelist skriver:

36+1 fordi jeg formentlig fik en lungeblodprop

Puha, det lyder ikke rart! Havde du forhøjet risiko for blodpropper eller noget?

Anmeld

28. maj 2013

Dulgretz

Lunae skriver:

Blev sat igang 36+3 pga svangerskabsforgiftning  

Anmeld

28. maj 2013

Hullabullabulla

Lunae skriver:

36+5 pga svangerskabsforgiftning..

Anmeld

28. maj 2013

Clisolka

Lunae skriver:

Jeg blev sat i gang 39+3 - godt nok ikke meget før termin, men jeg fik svangerskabsdiabetes, så måtte ikke gå terminen ud. 

I denne graviditet har jeg dog diabetes type 2 på forhånd, så jeg har fået besked på at jeg heller ikke må gå over terminen denne gang 

Anmeld

28. maj 2013

quindelist

Lunae skriver:

Puha, det lyder ikke rart! Havde du forhøjet risiko for blodpropper eller noget?

Ja en faktor V Leiden
Jeg var i Innohep behandling men fik formentlig en blodprop -formentlig fordi man i den situation valgte at sætte mig igang fremfor at undersøge nærmere (heller ikke lige sådan at undersøge for hos en gravid)
Jeg kom ind og var blå i ansigtet og på arme og ben

Anmeld

28. maj 2013

Louise H.

36+1, baby voksede ikke som hun skulle, pga dårligt flow i navlesnoren

Anmeld

28. maj 2013

dukke

Lunae skriver:

Jeg blive sat igang dagen før termin fordi prinsessen ikke tog nok på inde i maven og de vil ikke lade mig går over tid

Anmeld

28. maj 2013

Lunae

quindelist skriver:

Ja en faktor V Leiden
Jeg var i Innohep behandling men fik formentlig en blodprop -formentlig fordi man i den situation valgte at sætte mig igang fremfor at undersøge nærmere (heller ikke lige sådan at undersøge for hos en gravid)
Jeg kom ind og var blå i ansigtet og på arme og ben

Jeg har også den genfejl og synes bare lægerne siger noget nyt hver gang jeg er der! Ret forvirrende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.