fra lift til egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2009

Stumpen

Mathilde sov i sin vugge inde hos os indtil hun var knap 4 mdr og derefter røg hun ind til sig selv i sin tremmeseng og fik samtidig i juniordyne, så sengen ikke virkede så stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Cris

Det har været op og ned siden den dag vi kom tilbage fra sygehuset. Vi har kun et soverværelse, så han sover der i træmmesengen. I starten (han blev født om vinteren) har vi brugt voksiposen i træmmesengen. Og lidt senere, måske da han var 3 måneder, har jeg brugt to lange puder på hver hans side, så sengen ikke virkede så stor og koldt. Men som sagt, han har aldrig haft en enkelt mønster til at sove. Nogle gange sov han godt nogle andre gange vågnede han hele tiden. Så vi skiftede meget fra sengen til vores seng. Nogle dage der, nogle dag her, hvis han vågnede så mange gange, at jeg ikke kunne overskue at løbe efter ham hver eneste time... Og det gør vi stadig og han er 17måneder... Så du kan bare prøve og se, hvordan det virker bedst for jer.

Anmeld

7. juli 2009

Henriette72

Frederic's moar skriver:

Frederic har sovet i sin egen seng fra han blev født - blot i vores soveværelse.

Han har været indlagt en del ( 5 uger gammel, 9 uger og 6mdr) så havde det bedst med at have ham lige ved siden af... vi havde en plan at han skulle på eget værelse da han blev et halvt år - det måtte vi lige glemme..

Men på eget værelse kom han... og tror det giver dem  meget at 'sove selv' med fred og ro. Vi ligger selv i den anden ende, så vi har babyalarm til om natten.

Selma har også sovet i sin egen seng fra dag 2. (var på sygehuset 1 nat) og uden lift. Det anede jeg ikk noget om så jeg lagde hende bare ned  men hun brokkede sig ikk. Hun kom først ind på sit eget værelse og sove da hun var 13 mdr. Det var mere for min skyld hun sov i soveværelset end for hendes egen. Syntes at der var sååååå langt ind til hende selvom der måske kun er 4 meter og jeg kan ligge i min seng og se hende (Det synes jeg stadig der er og nu er hun 2 år og 3 mdr...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.