fra lift til egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.249 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

SaNiNa

Hvornår kom jeres børn over i deres egen seng.
vi snakker om at prøve det i aften da han har sovet ved siden af os hele weekenden i stedet for liften, da vi ikke har væet hjemme og det er bare gået så godt... men han er jo osse glad for at sove i sin lift hjemme.

er det fortid at lade som sove i sin seng haner jo kun 3 uger gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Joan ( Smallie )

Begge mine unger er røget på eget værelse og i egen seng når de har været 3 uger. Værelset ligger så lige ved siden af vores soveværelse så har nemt kunne høre dem. De er kommet derind så jeg kunne sove bedre, og ungerne her også sovet bedre når de er kommet derind.
Det r op til jer hvornår i syntes det er tid til egen seng og værelse. Personligt syntes jeg ikke det er for tidligt.
Men hvis i mener han sover bedre i egen seng er det da helt sikkert værd at prøve

Joan

Ps har så lagt noget i sengen så den ikke har virket så stor for dem.

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Lucas har først accepteret sin egen seng for en uges tid siden så det er ikke alle der vil da den er SÅ stor forhold til de er bitte små men jeg ved at der er nogen der sover i deres seng fra dag 1 af så hvis i klar jamen så skal det da bare prøves.

Hvordan går det ellers med dig er du ved at komme oven på igen?

Knus

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Joan ( Smallie ) skriver:

Begge mine unger er røget på eget værelse og i egen seng når de har været 3 uger. Værelset ligger så lige ved siden af vores soveværelse så har nemt kunne høre dem. De er kommet derind så jeg kunne sove bedre, og ungerne her også sovet bedre når de er kommet derind.
Det r op til jer hvornår i syntes det er tid til egen seng og værelse. Personligt syntes jeg ikke det er for tidligt.
Men hvis i mener han sover bedre i egen seng er det da helt sikkert værd at prøve

Joan

Ps har så lagt noget i sengen så den ikke har virket så stor for dem.

Ja det gjorde vi os de første par dage.

Anmeld

5. juli 2009

SaNiNa

Han vil komme til at sove i samme værelse som os da vi kun har et værelse. og tror osse vi vil lægge noget i bunden af sengen så den ikke virker kæmpe stor for ham.

iiih syntes han er blevet så stor så hurtig, men han vil da heldigvis stadig putte om morgnen

Anmeld

5. juli 2009

Joan ( Smallie )

Sanne skriver:

Han vil komme til at sove i samme værelse som os da vi kun har et værelse. og tror osse vi vil lægge noget i bunden af sengen så den ikke virker kæmpe stor for ham.

iiih syntes han er blevet så stor så hurtig, men han vil da heldigvis stadig putte om morgnen

Ja det går bare rigtig hurtig med dem.
Nu er min lille pige godt 4 måneder og tiden flyver bare afsted den her gang.
De sidste uger man gik og ventet på dem gik bare SÅ langsom men nu går det alt for hurtig. Og jo ældre de bliver jo værre bliver det.  Kan slet ikke fatte min lille dreng bliver 2 år nu her den 16 juli.

Joan

Anmeld

5. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

Frederic har sovet i sin egen seng fra han blev født - blot i vores soveværelse.

Han har været indlagt en del ( 5 uger gammel, 9 uger og 6mdr) så havde det bedst med at have ham lige ved siden af... vi havde en plan at han skulle på eget værelse da han blev et halvt år - det måtte vi lige glemme..

Men på eget værelse kom han... og tror det giver dem  meget at 'sove selv' med fred og ro. Vi ligger selv i den anden ende, så vi har babyalarm til om natten.

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Fia sov i sengen hos os den første måned.. Derefter Sov hun i liften på 2 stole ved min side af sengen.. Der sov hun indtil hun var 3 mdr, så kom hun ind på sit eget værelse i sin tremmeseng  

Anmeld

5. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina sov i sin lift som stod oppe i tremmesengen fra hun blev født. Da hun var ca. 2 mdr. var det i tremmesengen uden liften. Tremmesengen står i vores soveværelse.

Man anbefaler, at de sover hos forældrene indtil de er 6 mdr.

/ Katja - Lina 3 mdr og Luka 20 mdr

Anmeld

7. juli 2009

Hellemor

Christoffer sover i sin vugge, som står i soveværelset. Der har han sovet hver nat siden han blev født. Om dagen ligger han i sin lift. Vi har dog en tremmeseng til ham som står i børneværelset lige overfor soveværelset, men jeg synes han er for lille til den endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.