Så kommer jeg frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Dianabk

Millea skriver:

Det er sjovt!!  Så hører du vel også til Hvidovre hospital!?

Jeg har lige afsluttet mit bachelorprojekt på sygeplejeskolen - her i københavn.. Skal dog lige til en sidste eksamen her i næste mdr.. Men jeg har været så heldig allerede at få arbejde på en medicinsk afd... så får lige 2 ugeres ferie og så står den på arbejde.. 

Jep det gør jeg... Forstår bare ikke hvorfor man skal helt til Hvidovre, RH er jo tættere på....

Fedt du er så langt, jeg har Sygepl. Stud. hos mig også, det er nu meget sjovt at få sat sin viden på prøve

Og det er da mega fedt du har fået job, stort tillykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Stine hansen

Dianabk skriver:

Er nu 5+0 idag. Jeg har besluttet mig for at tage mave billeder så jeg kan følge mavens udvikling Syntes det er vildt spændende

Jeg har ikke haft nogen videre symptomer, lidt mens lign. smerter i ny og næ, og meget lidt ømme bryster....

Hvis der skulle være nogen som kender mig privat så må i gerne lade hver med at sige noget til nogen - tak

Håber i alle får en fantastisk dag

´Tillykke med babyen :-)

Så er vi jo næsten lige langt ...
Jeg er idag 5+1 uge ca ...

Anmeld

28. maj 2013

Millea

Dianabk skriver:

Jep det gør jeg... Forstår bare ikke hvorfor man skal helt til Hvidovre, RH er jo tættere på....

Fedt du er så langt, jeg har Sygepl. Stud. hos mig også, det er nu meget sjovt at få sat sin viden på prøve

Og det er da mega fedt du har fået job, stort tillykke med det

Du har ret.. Jeg troede også at man ligeså vel kunne vælge rh, men Amager hører åbenbart automatisk til Hvidovre.. Men det skulle være et godt hospitalet at føde på.. Men okay, det er alle hospitaler vel i dk.. :-)

er også glad for at jeg kan nå at få arbejdet lidt, inden barsel osv.. Bare så hele uddannelsen ikke går " tabt"

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Stine hansen skriver:

´Tillykke med babyen :-)

Så er vi jo næsten lige langt ...
Jeg er idag 5+1 uge ca ...

Ja det må man sige vi er. Er du så også i den terminsgruppe for jan.?

Og stort tillykke til dig også

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Millea skriver:

Du har ret.. Jeg troede også at man ligeså vel kunne vælge rh, men Amager hører åbenbart automatisk til Hvidovre.. Men det skulle være et godt hospitalet at føde på.. Men okay, det er alle hospitaler vel i dk.. :-)

er også glad for at jeg kan nå at få arbejdet lidt, inden barsel osv.. Bare så hele uddannelsen ikke går " tabt"

Ja, det er jo længe man er væk lige pludselig. Meget godt at komme ud og stå lidt på egne ben og få det ind under neglene

Anmeld

28. maj 2013

Stine hansen

Dianabk skriver:

Ja det må man sige vi er. Er du så også i den terminsgruppe for jan.?

Og stort tillykke til dig også

Mange tak

Det er jeg ikke ...

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Stine hansen skriver:

Mange tak

Det er jeg ikke ...

Ok, jeg har tilmeldt mig gruppen idag. Tænker det er en meget fin måde at følge andre som har samme termins mdr som en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.