Så kommer jeg frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
16 svar
7 synes godt om
28. maj 2013

Dianabk

Er nu 5+0 idag. Jeg har besluttet mig for at tage mave billeder så jeg kan følge mavens udvikling Syntes det er vildt spændende

Jeg har ikke haft nogen videre symptomer, lidt mens lign. smerter i ny og næ, og meget lidt ømme bryster....

Hvis der skulle være nogen som kender mig privat så må i gerne lade hver med at sige noget til nogen - tak

Håber i alle får en fantastisk dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

BigHope13

Så fin, tror du får en rigtig flot mave. Glæder mig til at følge dig
og tillykke med graviditeten

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

BigHope13 skriver:

Så fin, tror du får en rigtig flot mave. Glæder mig til at følge dig
og tillykke med graviditeten

Mange tak. Håber også den bliver fin

Anmeld

28. maj 2013

Millea

Kæmpe tillykke.. Så har du også termin i januar?

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Millea skriver:

Kæmpe tillykke.. Så har du også termin i januar?

Ja ifølge terminsberegneren.dk har jeg termin d 28.1.14. Og mange tak gætter på du også har i januar?

Anmeld

28. maj 2013

Millea

Dianabk skriver:

Ja ifølge terminsberegneren.dk har jeg termin d 28.1.14. Og mange tak gætter på du også har i januar?

Jeg har termin 05.01.2014.. 

Så kan vi følges lidt ad 

Husk at tilmelde dig termins gruppen herinde for januar 2014 (vi er vidst allerede 10 stk) 

Anmeld

28. maj 2013

Millea

EJ hvor sjovt... Kan se at du også er 26 år, bor i kbh s og læser sundhed og medicin - sygeplejerske?? 

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Millea skriver:

Jeg har termin 05.01.2014.. 

Så kan vi følges lidt ad 

Husk at tilmelde dig termins gruppen herinde for januar 2014 (vi er vidst allerede 10 stk) 

Det vil jeg da gøre skal bare lige finde ud af hvor man gør det

Anmeld

28. maj 2013

Dianabk

Millea skriver:

EJ hvor sjovt... Kan se at du også er 26 år, bor i kbh s og læser sundhed og medicin - sygeplejerske?? 

Jeg er uda. SSA for en del år siden og sidder i en stilling som teamkoordinator på et plejehjem.

Hvad med dig?
Meget sjovt at vi har samme alder og bor det samme sted, samt er nogenlunde lige langt

Anmeld

28. maj 2013

Millea

Dianabk skriver:

Jeg er uda. SSA for en del år siden og sidder i en stilling som teamkoordinator på et plejehjem.

Hvad med dig?
Meget sjovt at vi har samme alder og bor det samme sted, samt er nogenlunde lige langt

Det er sjovt!!  Så hører du vel også til Hvidovre hospital!?

Jeg har lige afsluttet mit bachelorprojekt på sygeplejeskolen - her i københavn.. Skal dog lige til en sidste eksamen her i næste mdr.. Men jeg har været så heldig allerede at få arbejde på en medicinsk afd... så får lige 2 ugeres ferie og så står den på arbejde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.