Øh? på bar bund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Slimproppen? :-)

Det mest sandsynlige..

Den kan gå mange gange og er noget større end man lige tænker! Så det er ikke fordi fødslen går igang i morgen (;

Det her var på størrelse med et stearin lys men IKKE som en gele klump..he he tror nu heller ikke jeg føder - skulle jeg ikke gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Syntes bare man kan samle slimproppen op og have den mellem fingrene, som sådan en gele klat?, her forsvandt den bare ??

Jeg kunne ikke samle det op, det forsvandt også - men ellers er det bare udflåd.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg kunne ikke samle det op, det forsvandt også - men ellers er det bare udflåd.

Okay havde bare aldrig set det før..
Jeg går roligt i seng han er også meget aktiv min lille mand lige nu..

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Okay havde bare aldrig set det før..
Jeg går roligt i seng han er også meget aktiv min lille mand lige nu..

Ja gør det, men tiltager plukkeveerne så ring til FG for så skal du selvfølgelig undersøges

Anmeld

27. maj 2013

VIPpigen

Udflåd, eller slimprop...

som andre skriver, så kan slimproppen gå mange gange. Min gik 3 gange, hvor at 3 gang var under fødslen. Ellers var den gået i uge 29 og 32... Og så igen i uge 35 da jeg fødte...

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Udflåd, eller slimprop...

som andre skriver, så kan slimproppen gå mange gange. Min gik 3 gange, hvor at 3 gang var under fødslen. Ellers var den gået i uge 29 og 32... Og så igen i uge 35 da jeg fødte...

- Ja okay så!!
Uge 35? er det ikke også for tidligt??

Anmeld

28. maj 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Jamen uden og overdrive, lå der sådan en hvid klat på størrelse med et stearinlys?? MEN da jeg så ville prøve samle den op, fordi jeg har hørt det er som en gele klat, var den bare væk?

Okay. Så er mit gæt også at det har været en stor mængde udflåd som er kommet ud på een gang. Udflåd kan jo tage mange former, og farver for den sags skyld. 

OG hvis det virkelig har været en stor klump nærmest, giver det også fint mening, at da du rører ved det, plomber det ned på bunden af toilettet, og derfra bliver det hurtigt ledt, om ikke væk, så ud af syne.

Har du nogle andre symptomer? 

Anmeld

28. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

- Ja okay så!!
Uge 35? er det ikke også for tidligt??

Jo. Hun er født 5 uger for tidligt. Men som sagt var jeg i aktiv fødsel da den gik i uge 35... Da den gik i uge 32 blev jeg indlagt med tegn på for tidlig fødsel. Tvivler dog på det er slimproppens skyld

Anmeld

28. maj 2013

Somatel

Vil altså også sige at det er øget udflåd.... Havde jeg rigtig meget af i min graviditet og kom også i klumper.

Så tag du det helt roligt

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

SymtomSymtoSymt

Okay. Så er mit gæt også at det har været en stor mængde udflåd som er kommet ud på een gang. Udflåd kan jo tage mange former, og farver for den sags skyld. 

OG hvis det virkelig har været en stor klump nærmest, giver det også fint mening, at da du rører ved det, plomber det ned på bunden af toilettet, og derfra bliver det hurtigt ledt, om ikke væk, så ud af syne.

Har du nogle andre symptomer? 

Symptomer???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.