Øh? på bar bund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
21 svar
7 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Okay, en lidt detaljerede forklaring..
men

er 29.uger henne, og da jeg for lidt siden skulle tisse helt vildt, så jeg, da jeg var færdig, at der lå en hvid stor klump et eller andet samlet et sted, nede i toilettet, og ja underligt nok vil nogen tænke, prøvede jeg altså at tage det op med toiletpapir for at se hvad det var, men væk var det..
Hvad har det været, har da aldrig set noget lign. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Okay, en lidt detaljerede forklaring..
men

er 29.uger henne, og da jeg for lidt siden skulle tisse helt vildt, så jeg, da jeg var færdig, at der lå en hvid stor klump et eller andet samlet et sted, nede i toilettet, og ja underligt nok vil nogen tænke, prøvede jeg altså at tage det op med toiletpapir for at se hvad det var, men væk var det..
Hvad har det været, har da aldrig set noget lign. ?

Kan det være slimproppen der er gået? Det er i hvert fald min første tanke.

/Fenja

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Kan det være slimproppen der er gået? Det er i hvert fald min første tanke.

/Fenja

Okay . Er det ikke for tidligt???

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Normalvis er det vist 6 uger før fødslen, men for nogle løsnes den længe før. Min løsnedes over flere uger. Så jeg tror det er din slimprop, men der er ingen grund til nervøsitet

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Jeg tænker det bare har været øget udflåd som er kommet med ud da du tissede

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Normalvis er det vist 6 uger før fødslen, men for nogle løsnes den længe før. Min løsnedes over flere uger. Så jeg tror det er din slimprop, men der er ingen grund til nervøsitet

Syntes bare man kan samle slimproppen op og have den mellem fingrene, som sådan en gele klat?, her forsvandt den bare ??

Anmeld

27. maj 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

DEt er jo for tidligt at føde..... Så du skal selvfølgelig være opmørksom hvis du pludselig også får plukveer eller rigtige veer.

MEN - og det er et kæmpe giga mega pisse stort MEN - slimproppen kan SAGTENS gendanne sig selv, og det sker faktisk ofte. dog hører jeg mest om det når man er højgravid, i forbindelse med kvinder som troede/håbede at NU var det nu, og så er de blevet "snydt" fordi slimproppen har gendannet sig, og fødslen ladet vente på sig. 

Slimproppen, min i hvert fald, lignede nærmest en klat klar, men gullig, gele klump, eller størknet lim (i gummiagtig form). Den gullige farve skyldtes en my dråbe blod som havde blandet sig i slimproppen. 

Jeg vil tro, hvis man overdriver en lille smule, at den i omfang var på størrelse med en kallaha kugle.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tænker det bare har været øget udflåd som er kommet med ud da du tissede

Ja det kan også være, men nøøj en klat, den lå bare der samlet i toilettet

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

DEt er jo for tidligt at føde..... Så du skal selvfølgelig være opmørksom hvis du pludselig også får plukveer eller rigtige veer.

MEN - og det er et kæmpe giga mega pisse stort MEN - slimproppen kan SAGTENS gendanne sig selv, og det sker faktisk ofte. dog hører jeg mest om det når man er højgravid, i forbindelse med kvinder som troede/håbede at NU var det nu, og så er de blevet "snydt" fordi slimproppen har gendannet sig, og fødslen ladet vente på sig. 

Slimproppen, min i hvert fald, lignede nærmest en klat klar, men gullig, gele klump, eller størknet lim (i gummiagtig form). Den gullige farve skyldtes en my dråbe blod som havde blandet sig i slimproppen. 

Jeg vil tro, hvis man overdriver en lille smule, at den i omfang var på størrelse med en kallaha kugle.

Jamen uden og overdrive, lå der sådan en hvid klat på størrelse med et stearinlys?? MEN da jeg så ville prøve samle den op, fordi jeg har hørt det er som en gele klat, var den bare væk?

Anmeld

27. maj 2013

Chevro

Slimproppen? :-)

Det mest sandsynlige..

Den kan gå mange gange og er noget større end man lige tænker! Så det er ikke fordi fødslen går igang i morgen (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.