Vakse tøj og dernæst tørre ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Dot D

Vores tørretumbler køre generelt ligeså meget som vaskemaskinen, så ja, det kunne jeg sagtens finde på - og jeg gør/gjorde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Mother-love

Jeg har altid tørret isabellas tøj i tørretumbleren. For det gør det blødt. Og så er det også rarest så man ikke skal have tøj til at hænge hver eneste dag. For selvom hun er 2 så vasker jeg en maskine fuld min. to gange om ugen kun med hendes tøj. Det er kun tøj som satin kjoler, jakker og den slags jeg ikke tørrer.

Anmeld

27. maj 2013

SjeBets

Vi har ganske simpelt ikke tøj der ikke kan tåle at komme i tumbleren, ellers ville jeg slet ikke kunne følge med med 4 unger og en landsmand til husbond.  

Noget kommer ud, men det er faktisk alt alt for lidt, jeg har bare ikke tid til at vente på det bliver tørt 

Anmeld

27. maj 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

hej :-) 

Kan i finde på at tørre jeres babys tøj i tørretrumbleren??

det skal lige siges det er arvet tøj, så aner jo faktisk ikke om det er blevet det før..

hvad ville i gøre??

Ja og nej.

Ja til nattøj, som hun kun har på hjemme, eller arvetøj der i forvejen så slidt ud. Ellers hælder jeg det altid til tørre, fordi jeg synes farven bliver knap så klar, og tøjet generelt hurtigere bliver slidt af at blive tumblet, og dte synes jeg er synd med det pæne tøj.

Anmeld

27. maj 2013

Laulund87

Tørrer ude i haven om sommeren, men bruger tumbler om vinteren. Har slet ikke tålmodighed til at det skal tørre inde på stativ

Anmeld

27. maj 2013

Juliekp

det skal lige siges det er arvet tøj, så aner jo faktisk ikke om det er blevet det før..

hvad ville i gøre??

Vi smider ALT vores datters tøj i tørretumbleren. Jeg synes det bliver så stift og hårdt hvis det hænger på tørrestativet. 

Vi har også lidt arvet tøj og det kan sagtens klare det

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

hvad ville i gøre??

ja jeg har altid brugt tørretrumbler " self ikke til tøj hvor der stod det ikke måtte" men ellers alt andet, så valgte jeg istedet for at lagnet dynebetrækker osv kom ud og hænge, da jeg ellers heller ikke kunne følge med med 2 forholdsvis små drenge og en stedsøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.