Vakse tøj og dernæst tørre ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
16 svar
4 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

hej :-) 

Kan i finde på at tørre jeres babys tøj i tørretrumbleren??

det skal lige siges det er arvet tøj, så aner jo faktisk ikke om det er blevet det før..

hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

det skal lige siges det er arvet tøj, så aner jo faktisk ikke om det er blevet det før..

hvad ville i gøre??

Ork ja... Jeg smed det meste af min datters babytøj i tumbleren.. Ellers kunne jeg slet ikke nå at følge med i vasketøjet

Anmeld

27. maj 2013

Maja88

27. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

hvad ville i gøre??

Ja langt største delen af hendes tøj ryger der i.. Det bliver lækkert blødt, tager ik særlig langtid om og blive tør og fylder ik

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

hvad ville i gøre??

Ja det ville jeg slet ikke betænke og når det er arvet, så har det sikkert været vasket masser af gange, så det vil ikke krympe yderligere af den grund. Jeg tørretumbler min datters tøj og har altid gjort det - kun enkelte tøjdele som bliver hængt op.

/Fenja

Anmeld

27. maj 2013

Faith

Jeg tumbler aldrig mine børns tøj. Synes simpelthen det slider for meget på det.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Har vasket så MEGET af bettemandens tøj, og nu gider jeg bare ikke se på det hænge i flere dage før det er ordentlig tør.. 

Tænker også at når han kommer til verden og tiden er presset, så ryger der sikkert også noget i den tørretrumbler.. 

Tak for svar tøser :-)

Anmeld

27. maj 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

hvad ville i gøre??

ja da sagtens, jeg smider det meste af Johannes tøj i tumbleren, så er det hurtigt tørt og kan komme på plads

Anmeld

27. maj 2013

Tip!

Da min søn var baby havde jeg ingen tumbler.. Det har jeg nu, men bruger den kun hvis det er kritisk med tøj (det vil sige meget sjældent)

Anmeld

27. maj 2013

Mum33

Har ikke tid og overskud til andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.