til jer med kvalme udover de første 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

mele

er ved at blive sindsyg......er i uge 21 og har stadig kvalme hver evig eneste dag, derudover er jeg stadig så træt at jeg ofte må gå i seng mellem kl 17-20, hvilket ikke altid er nemt når man har to børn ved siden (og heldigvis også en meget forstående kæreste)

i hvilken uge stoppede jeres kvalme, og var der noget i kunne gøre for at få det bedre/ mindske den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

CarinaSB

mele skriver:

er ved at blive sindsyg......er i uge 21 og har stadig kvalme hver evig eneste dag, derudover er jeg stadig så træt at jeg ofte må gå i seng mellem kl 17-20, hvilket ikke altid er nemt når man har to børn ved siden (og heldigvis også en meget forstående kæreste)

i hvilken uge stoppede jeres kvalme, og var der noget i kunne gøre for at få det bedre/ mindske den???

jeg havde kvalme de første 26 uger .. jeg spiste alminox .. :)

Anmeld

27. maj 2013

Pinkrose

mele skriver:

Hej er jeg ked af at høre.
Min varede til 7.5 måneder og fødte så en 3 ugers tid senere.
Og kastede så også op alle de måneder.

Desværre intet der hjalp

Anmeld

27. maj 2013

Mother-love

mele skriver:

Min kvalme og opkast stoppede i uge 18. Jeg købte de der seaband man kan få i Matas som man sætter på håndledene de hjalp noget af tiden.
Ellers gik jeg og småspiste hele tiden. Og holdte mig væk fra sodavand og fed mad.

Anmeld

27. maj 2013

Tvillingemor80

mele skriver:

Mit stoppede ikke .. kastede op hver dag :/ - hmm det hjælper at tvinge sig selv til at spise og for mig hjalp det at sove længe..

Det er bare ikke sjov.. :/

Anmeld

28. maj 2013

mele

CarinaSB skriver:

jeg havde kvalme de første 26 uger .. jeg spiste alminox ..

alminox virker det mod kvalme??? er det ikke mod halsbrand du mener?

Anmeld

28. maj 2013

mele

Denisep skriver:

Hej er jeg ked af at høre.
Min varede til 7.5 måneder og fødte så en 3 ugers tid senere.
Og kastede så også op alle de måneder.

Desværre intet der hjalp

øv....er også ved at være derhenne at jeg nok skal regne med 9 måneders kvalme.....øv

Anmeld

28. maj 2013

mth1987

Jeg havde også ekstrem kvalme og kun intet få ned, hverken mad eller drikke så blev indlagt der fik jeg nogle kvalme piller der hedder zofran og de hjalp vildt godt. Jeg havde kvalme konstant indtil 6 md

Anmeld

28. maj 2013

mele

michelledam skriver:

Min kvalme og opkast stoppede i uge 18. Jeg købte de der seaband man kan få i Matas som man sætter på håndledene de hjalp noget af tiden.
Ellers gik jeg og småspiste hele tiden. Og holdte mig væk fra sodavand og fed mad.

jeg har forsøgt med seabånd samt akupunktur op til 2 x ugentlig, desværre uden den store effekt...

småspiser også hele tiden, det tager lige toppen (desværre går vægten med

Anmeld

28. maj 2013

mele

Tvillingemor90 skriver:

Mit stoppede ikke .. kastede op hver dag :/ - hmm det hjælper at tvinge sig selv til at spise og for mig hjalp det at sove længe..

Det er bare ikke sjov.. :/

øv det er bare hårdt.

de førte 3½ mdr havde jeg kvlme 24-7, herefter er det ca fra kl 15 og herefter bliver det værrer og værrer. bedst er det faktisk om morgen, desværre kan jeg ikke sove længe, der er jo job og 2 børn der også skal tages af.....må nok bare erkende det nok bliver 9 måneder med kvalme...øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.