Kunne du finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Det er også ved rutsjebaner jeg tænker at jeg ikke ville se stort på det, men de runde både hvor man sidder med barnet, der synes jeg det er ærgeligt min 4 årige ikke kan komme med H*n er ikke vokset siden i efteråret hvor vi også var afsted og manglede 2 cm, men fik ikke lov.

Hvad er højden? og hvor skal I hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er Sophus også -altså lav af alder, men vi forklare ham det, og så prøver vi bare alt det, han er stor nok til at prøve. Nogle gange deler vi os lidt, da Sophie gerne vil lidt vilde og større ting, så går en med hende og en med Sophus, men allerhelst følges vi ad, så vi lære dem begge, at man ikke tager skade af at vente på tur. For det har især den bette haft lidt problemer med

H*n synes bare ikke det er sjovt at prøve de ting der hitter hos en 1-2-3 årig, men der er nok ikke noget at gøre desværre.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Hvad er højden? og hvor skal I hen?

Højden er 90 og h*n er 88 cm. Fårup Sommerland.

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Højden er 90 og h*n er 88 cm. Fårup Sommerland.

Det kan jeg godt se, og nu er du "gættet"....

Det er længe siden, vi har været dér, det var hvis jeg nu kunne give råd med på vejen. Hjælper det ikke med en god sko på

Det  håber jeg, det bliver den fedste tur for jeres barn, hvis det må prøve noget mere og andet end det sædvanlige...

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det kan jeg godt se, og nu er du "gættet"....

Det er længe siden, vi har været dér, det var hvis jeg nu kunne give råd med på vejen. Hjælper det ikke med en god sko på

Det  håber jeg, det bliver den fedste tur for jeres barn, hvis det må prøve noget mere og andet end det sædvanlige...

Ja jeg har skrevet til dig på fb

Havde faktisk ikke tænkt på at skoen hjælper, tror da næsten det går så. Det er jo stort set det hele hvor de skal være 90 cm, udover "babyaktiviteterne"

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Ja jeg har skrevet til dig på fb

Havde faktisk ikke tænkt på at skoen hjælper, tror da næsten det går så. Det er jo stort set det hele hvor de skal være 90 cm, udover "babyaktiviteterne"

Så er der svaret på FB

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Så er der svaret på FB

Svarer lige senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.