Kunne du finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
16 svar
5 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvis du skulle i en forlystelsespark og dit barn er 2 cm for lav til rigtig mange forlystelser, ville du se bort fra det eller tænker du det er for stor en risiko ift sikkerhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Silas&Mille

Nej ville ikke se bort fra sikkerheden.

Der er en grund til at der er sat sådan nogle grænser op ved de forskellige forlystelser.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Nej ville ikke se bort fra sikkerheden.

Der er en grund til at der er sat sådan nogle grænser op ved de forskellige forlystelser.

Kunne forstå det hvis det var rutchebaner hvor man skal holdes fast men det er tog, båd osv. Ærgeligt ens barn ikke kan prøve andet end at sidde i en sandkasse f.eks

Anmeld

27. maj 2013

Mettefpigen

Ved ikk hvor gammelt dit barn er men snak med dem derinde og høre om der er nogle ting hvor man kan kigge på alderen....

Det er ærgeligt, men der er jo en grund til at de skal have den højde....

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Både og.... Det kommer klart an på barnets alder, barnets lyst til at prøve ting, men sidst især på det personale, der står og sender folk ind i forlystelserne.

Vi vidste sidste år, at Sophus lige manglede to cm til at måtte prøve flere ting, men da han første havde fået sko på, så var de der. Så lige dér kan man godt sige at vi gav lov alligevel, men de måler jo nu engang med sko på sådanne steder.

Det er jo for vores egen sikkerhed, at de gør det, det kan være sikkerhedsbøjler, der først passer ordentligt ved feks 120 cm, så ville jeg aldrig forsøge at sende Sophus på 110 cm derind...

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ved ikk hvor gammelt dit barn er men snak med dem derinde og høre om der er nogle ting hvor man kan kigge på alderen....

Det er ærgeligt, men der er jo en grund til at de skal have den højde....

Tror ikke de er til at rykke med for det er jo pga sikkerhed. Mit barn er 4 år, men meget lav så det er så ærgeligt h*n kun kan kigge på det hele

Anmeld

27. maj 2013

baby012

der er jo en grund til at højden er sat som den er, så nej.. ville på ingen måde snyde mit barn ind.. de er heldigvis også tigtig gode til at tjekke børnene.. 

Anmeld

27. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hvis du skulle i en forlystelsespark og dit barn er 2 cm for lav til rigtig mange forlystelser, ville du se bort fra det eller tænker du det er for stor en risiko ift sikkerhed?

De steder hvor der virkelig er sat skilte op med højden - er det vigtigt man overholder! Der er flere grunde til at det står der!

Mest for barnets og jeres skyld! - hvis der går noget galt, er det jeres eget ansvar, hvis i giver lov til at et barn udenfor "det tilladte" er deri.

Men ja, hvis alderen også kan være et faktum i nogle forlystelser, må man se om det rækker der (:

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Både og.... Det kommer klart an på barnets alder, barnets lyst til at prøve ting, men sidst især på det personale, der står og sender folk ind i forlystelserne.

Vi vidste sidste år, at Sophus lige manglede to cm til at måtte prøve flere ting, men da han første havde fået sko på, så var de der. Så lige dér kan man godt sige at vi gav lov alligevel, men de måler jo nu engang med sko på sådanne steder.

Det er jo for vores egen sikkerhed, at de gør det, det kan være sikkerhedsbøjler, der først passer ordentligt ved feks 120 cm, så ville jeg aldrig forsøge at sende Sophus på 110 cm derind...

Det er også ved rutsjebaner jeg tænker at jeg ikke ville se stort på det, men de runde både hvor man sidder med barnet, der synes jeg det er ærgeligt min 4 årige ikke kan komme med H*n er ikke vokset siden i efteråret hvor vi også var afsted og manglede 2 cm, men fik ikke lov.

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Tror ikke de er til at rykke med for det er jo pga sikkerhed. Mit barn er 4 år, men meget lav så det er så ærgeligt h*n kun kan kigge på det hele

Det er Sophus også -altså lav af alder, men vi forklare ham det, og så prøver vi bare alt det, han er stor nok til at prøve. Nogle gange deler vi os lidt, da Sophie gerne vil lidt vilde og større ting, så går en med hende og en med Sophus, men allerhelst følges vi ad, så vi lære dem begge, at man ikke tager skade af at vente på tur. For det har især den bette haft lidt problemer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.