den morgen kvalme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

sulo

orh du har da også været ret uheldig så ...

håber da også du får det bedre i hvert fald!!!!

men ja lægens beskrivelse var " det her skulle lindre kvalmen, så man føler man kan være til" ja og du skulle måske selv prøve dem for virker, er i hvert fald det sidste de gør

Det var også min første tanke den der med tønde formen.

Har været på kur i over et år og tabt 20 kg rent, har siden graviditets start dog kun taget 2 kg på og er begyndt at bule en del på maven, nok til at en del lægger mærke til det allerede.

Men 2 kg piver jeg slet ikke over når jeg tænker på alle de is og burgere (det har også været ret godt) ovs jeg har spist for meget på det sidste, satser på at jeg kan begrænse antallet af kg når jeg engang får grønt lys til at dyrke motion igen efter min galdeblære operation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

emsaroto

DianaRj skriver:

ork nu må den altså gerne snart forsvinde!

har kvalme konstant!!!!!! og er ved at være så irriterende. har haft det siden uge 5 og er i uge 11+2 i dag....

nogle tips anyone?

skal siges jeg har prøvet med mælk som skulle dræbe det lidt, desværre får jeg bare endnu mere kvalme af det, og så meget jeg kunne tude, for det er min elskede mælk

håber i kan komme med et suverent tip der hjælper bare lidt

Undgå citrus juice i hvert fald, også spist et stykke chokolade
Jo mørkere jo bedre  

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

sulo skriver:

Det var også min første tanke den der med tønde formen.

Har været på kur i over et år og tabt 20 kg rent, har siden graviditets start dog kun taget 2 kg på og er begyndt at bule en del på maven, nok til at en del lægger mærke til det allerede.

Men 2 kg piver jeg slet ikke over når jeg tænker på alle de is og burgere ovs jeg har spist for meget på det sidste, satser på at jeg kan begrænse antallet af kg når jeg engang får grønt lys til at dyrke motion igen efter min galdeblære operation

jeg har altid været utrolig spinkel, men er heller ikke så høj (162) så altså ikke at det ville gøre så meget, men bare alerde nu har jeg taget 5 kg på og er altså kun i uge 11, skal siges jeg har spist sundt, men lægens forklaring er så simpel at det er fordi jeg venter tvillinger....

så håber da det meste forsvinder igen bagefter

men okay jeg behøver jo self heller ikke spise is hver gang jeg har kvalme, så tror jeg i hvert fald vi får en træls sommer her

for den store har lige fået fjernet mandler for 3 uger sidne og han er såååå træt af is, så ville ikke være godt hvis moderen også blev det jo for så kunne lillebror sidde og spise is for sig selv

Anmeld

27. maj 2013

sulo

emsaroto skriver:

Jo mørkere jo bedre  

Sjovt nok er chokolade noget jeg slet ikke har haft lyst til siden jeg blev gravid

Anmeld

27. maj 2013

emsaroto

sulo skriver:

Sjovt nok er chokolade noget jeg slet ikke har haft lyst til siden jeg blev gravid

ej hvor mærkeligt .. det er der ellers mange der har lyst til. 

det giver både jern og hjælpe på kvalmen. 

Anmeld

27. maj 2013

sulo

Stort tilykke med tvillingerne

Så er der en naturlig forklaring på de ekstra kg

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Jo mørkere jo bedre  

har faktisk helt undgået juice da jeg i alle andre graviditeter (lyder som om der har været 20, men altså kun 3 gang ) har haft meget sure opstød, og helt gerne vil undgå det denne her gang, for synes ikke lige med 2 forholdvis "små" drenge og tvillinger i maven at jeg har lyst til sådan en tur mere

og desværre er jeg en af de der meget særre personer der faktisk ikke kan lide chokolade

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

sulo skriver:

Stort tilykke med tvillingerne

Så er der en naturlig forklaring på de ekstra kg

haha ja det håber jeg da i hvert fald, men altså nogen ville nok sige det ikke gjorde noget tror bare det er mor her der er lidt sippet

og MANGE tak glæder mig også helt forfærdeligt selvom det jo først er til november/december

Anmeld

27. maj 2013

emsaroto

DianaRj skriver:

har faktisk helt undgået juice da jeg i alle andre graviditeter (lyder som om der har været 20, men altså kun 3 gang ) har haft meget sure opstød, og helt gerne vil undgå det denne her gang, for synes ikke lige med 2 forholdvis "små" drenge og tvillinger i maven at jeg har lyst til sådan en tur mere

og desværre er jeg en af de der meget særre personer der faktisk ikke kan lide chokolade

ja jeg kan slet heller ikke klare juice denne gang

Men det med chokolade forstår jeg bare ikke hehe jeg kunne spiser det i storemængde når jeg er gravid! Men ellers gider jeg det heller ikke

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

ja jeg kan slet heller ikke klare juice denne gang

Men det med chokolade forstår jeg bare ikke hehe jeg kunne spiser det i storemængde når jeg er gravid! Men ellers gider jeg det heller ikke

ja det er noget værre bøvl nogen gange... men gudskelov får vi stor glæde af de små når det hele er overstået, og vi kan nyde vores juice igen

men nej tror faktisk ikek der er specielt mange der forstår det

men er simpelthen der der kakao smag jeg bare ikke kan have

kunne heller ikke lide det da jeg var barn, og folk troede jeg var skør fordi jeg hellere ville have en banan/æble end et stykke chokolade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.