Hvad farve passer til sort/hvid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Vi har sort-hvid stil og med lilla Kan tage nogle billeder i morgen, hvis du gerne vil se?

Ja tak.  

sov godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Herhjemme er stilen også meget stilren sort/hvid, men med både rød og lilla  

Her er lidt billeder rundt omkring i stuen

Ih hvor ser det hyggeligt ud... ;-) Tak fordi du gad at dele! 

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger! 

Vi står og skal til at flytte om nogle måneder, vi har boet meget stilforladt de sidste par år, men har en drøm om at bo lidt sort og Hvidt?... Men hvilken farve passer til dem? Så det kan skille sig lidt ud? Har tænkt på noget lilla måske?  

eller hvilke farve, ønsker du i dit hjem, vedhæft med glæde billeder.  

Jeg vil mene at man stort set kan sætte alle farver op i mod sort/hvid - også lilla

Fandt lige nogle billeder på nettet med forskellige farver i et sort/hvid tema. Det er vist kun fantasien der sætter grænser!

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Ja tak.  

sov godt. 

Hvid, sort, grå og gammelrosa, samt træ. Sådan bor jeg selv, og føler mig rigtig godt tilpas i det. Men jeg synes at alt passer til sort-hvid, det handler om, hvad man føler sig "hjemme" i. Jeg bryder mig ikke om pangfarver, men holder meget af støvede nuancer. Min veninde bor med masser af pangfarver, hvilket er flot, fordi det passer fuldstændig til hende og hendes mand.... Så min pointe er; vælg de farver (og materialer), der gør dig glad og får dig til at føle dig hjemme.

Anmeld

27. maj 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Hej piger! 

Vi står og skal til at flytte om nogle måneder, vi har boet meget stilforladt de sidste par år, men har en drøm om at bo lidt sort og Hvidt?... Men hvilken farve passer til dem? Så det kan skille sig lidt ud? Har tænkt på noget lilla måske?  

Jeg har sort, hvid og lilla

Anmeld

27. maj 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger! 

Vi har lilla nuancerede puder og tæpper i sofaen, men ellers havde vi også en rød periode engang til vores sort/hvide stil

Anmeld

27. maj 2013

Mettefpigen

Jeg står også og skal til at flytte.... Her blir det noget grøn/orange :-)

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Hej piger! 

ALT!

Vi har pt lille pga et stort billede jeg engang fik malet. Men er totalt fan af sort/hvid/lime osse

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Hej piger! 

ALT!

Vi har pt lilla pga et stort billede jeg engang fik malet. Men er totalt fan af sort/hvid/lime osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.