Hvad farve passer til sort/hvid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.618 visninger
18 svar
14 synes godt om
26. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger! 

Vi står og skal til at flytte om nogle måneder, vi har boet meget stilforladt de sidste par år, men har en drøm om at bo lidt sort og Hvidt?... Men hvilken farve passer til dem? Så det kan skille sig lidt ud? Har tænkt på noget lilla måske?  

eller hvilke farve, ønsker du i dit hjem, vedhæft med glæde billeder.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

grinny

Vi flytter i hus om lidt og det er mest sort, hvidt og rødt  Esker de tre farver sammen

Anmeld

26. maj 2013

emsaroto

Jeg har nogle mint farver, indimellem mit sort-hvid.

Så holder man sig til de lyse farver det kan jeg godt lide. Deusen er det meget godt at det er små ting der har farver, fordi så kan du altid skifte ud, hvis man nu bliver træt af den blå .. ect

Anmeld

26. maj 2013

Youngster

ALT !  

sort, hvid og sølv gør sig ikke dårligt sammen, men jeg synes godt det kan blive lidt for "Bo Bedre-katalog-agtigt", hvis man ikke har nogle farver, og gerne forskellige farver. Jeg er personligt ikke til at man kører én bestemt farve, jeg kan bedre lide at det er lidt blandet, gerne pasteller, og så er det også nemmere at skifte én eller to ting ud, hvis man bliver træt af det. Det er lidt træls alle skulle pakke halvdelen af stuen væk, fordi man bare er mega træt af limegrøn  

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Anonym skriver:

Hej piger! 

Vi står og skal til at flytte om nogle måneder, vi har boet meget stilforladt de sidste par år, men har en drøm om at bo lidt sort og Hvidt?... Men hvilken farve passer til dem? Så det kan skille sig lidt ud? Har tænkt på noget lilla måske?  

Vi har grøn som kontrast farve, limegrøn, mørke grøn osv men blandede grønne nuancer så det ikke bliver for voldsomt

Anmeld

26. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Hej piger! 

Enig med lilla

Anmeld

26. maj 2013

DianaRJS

er spørgsmålet ikke nærmere, hvad passer IKKE me sort og hvid

men ja jeg ville også selv fortrække lilla eller rødt

Anmeld

26. maj 2013

Happiness

Vi har sort-hvid stil og med lilla Kan tage nogle billeder i morgen, hvis du gerne vil se?

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

Herhjemme er stilen også meget stilren sort/hvid, men med både rød og lilla  

Her er lidt billeder rundt omkring i stuen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2013

Isabella_mor

vi har sort, hvid og rød... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.