Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har aldrig tænkt på det fordi jeg jo bare har rejst selv.. men nu jeg har fået min datter og skal ud og rejse tænker jeg i andre baner... For vi skal op kl 3 om natten og jeg tænkte at det ville være godt have en bøtte med med lidt frugt i, f.eks. melon og ananas..Eller nogle kiks osv.. Men må man overhovedet have det med i håndbagagen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har også gode erfaringer mht. at medbringe mad til børn på rejsen....vi fik faktisk alt med igennem security - vand, frugt, brød, juicebrikker....endda sprit til at rense hænder efter bleskift. Du kan også tjekke reglerne på flyselskabets hjemmeside. God rejse!
Nemesis skriver: nu skriver du ikke hvor gammel din datter er, men generelt er der noget friere tøjler med mad til børn..det væres sig mme, mad på glas osv.Har sågar haft en helt liter rismælk med uden problemer.
nu skriver du ikke hvor gammel din datter er, men generelt er der noget friere tøjler med mad til børn..det væres sig mme, mad på glas osv.Har sågar haft en helt liter rismælk med uden problemer.
Nååå jamen hun er 2 år og 3 mdr.. Men kunne være rart at kunne have lidt mad med til hende.. Eller snacks så hun har lidt til turen..
FruJacobsen skriver: Jeg har også gode erfaringer mht. at medbringe mad til børn på rejsen....vi fik faktisk alt med igennem security - vand, frugt, brød, juicebrikker....endda sprit til at rense hænder efter bleskift. Du kan også tjekke reglerne på flyselskabets hjemmeside. God rejse!
Hold da op, det var vildt! Mange tak..
Den lykkelige skriver: Jeg har aldrig tænkt på det fordi jeg jo bare har rejst selv.. men nu jeg har fået min datter og skal ud og rejse tænker jeg i andre baner... For vi skal op kl 3 om natten og jeg tænkte at det ville være godt have en bøtte med med lidt frugt i, f.eks. melon og ananas..Eller nogle kiks osv.. Men må man overhovedet have det med i håndbagagen??
Man må, og har altid måttet, have mad med i flyveren.
modesty skriver: Man må, og har altid måttet, have mad med i flyveren.
Men gælder det ikke kun mad som er købt, efter man har været igennem security?
Den lykkelige skriver: Nååå jamen hun er 2 år og 3 mdr.. Men kunne være rart at kunne have lidt mad med til hende.. Eller snacks så hun har lidt til turen..
Kom til at tænke på, at det måske kommer an på, hvor lang flyveturen er? Vi skulle rejse i 14 timer og vores søn var på det tidspunkt kun 9 måneder - dvs. at vi ikke skulle købe flybillet til ham og dermed var der heller ikke mad til ham ombord. Når din pige er over 2 år har hun sikkert billet? Og dermed får hun også tilbudt mad ombord...ved ikke, om de går op i dette, men du må nok hellere tjekke flyselskabets regler for at være sikker
FruJacobsen skriver: Kom til at tænke på, at det måske kommer an på, hvor lang flyveturen er? Vi skulle rejse i 14 timer og vores søn var på det tidspunkt kun 9 måneder - dvs. at vi ikke skulle købe flybillet til ham og dermed var der heller ikke mad til ham ombord. Når din pige er over 2 år har hun sikkert billet? Og dermed får hun også tilbudt mad ombord...ved ikke, om de går op i dette, men du må nok hellere tjekke flyselskabets regler for at være sikker
Ja hun får mad ombord. Men i og med vi skal ud af døren kl 4 om morgenen så ville der være rart hvis vi kunne have lidt mad med.. også til efter flyturen hvor der går noget tid med at finde bagage og bustur til hotellet osv.. kunne være fint hvis hun kunne tygge lidt i en kiks eller noget frugt.. men så må vi jo "fodre hende af" inden vi checker ind også købe nget nyt når vi lander..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128