Nybagt fynbo...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

Astrid P

Halløjsovs!
Så er der lige blevet tid til, at jeg kunne sætte míg op på skolen i 30 minutter, og tjekke hvordan 'mine damer' har det herinde på baby.dk.

Vi knokler på livet løs. Der er blevet malet i vildskab siden igår formiddags, og vi er endnu ikke halvvejs! Shit, sådan et hus på 180 m2 kræver mere end bare en klat maling!!! Men det er fedt, og det bliver bare federe og federe. Smilsen har været plejebarn i Sønderjylland hos mine forældre siden igår morges, så det bliver dejligt at få hende tilbage i morgen.

Nå, men stort tillykke til alle de lækre fødselsdagsunger der er blevet fejret de sidste par dage. Tillykke til ano-preggy, som btw ikke er mig, Marie! Tillykke til alle Jer, der nu har ferie og sidst men ikke mindst: JEG SAVNER AT 'SLUDRE' MED JER!!!! Håber der kommer internet nede i huset snart, men den næste uges tid kommer nok til at gå med maling, udpakning og oprydning uanset hvad.

Hav det dejligt, smukke kvinder.
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Rasmine

Hölle!!!!!!!

Inviterer I egentlig på semester downthere, hvis nu alt andet glipper?

Anmeld

4. juli 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Hölle!!!!!!!

Inviterer I egentlig på semester downthere, hvis nu alt andet glipper?

Ja sgu da... Men I bliver sat i sving med at male, der må jo arbejdes for føden!

Anmeld

4. juli 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Ja sgu da... Men I bliver sat i sving med at male, der må jo arbejdes for føden!

Haha, vi har heldigvis først ferie fra uge, 29, og der er I forhåbentlige færdige med at male?

Hvis nu vi ville komme en dag, tager vi sgu lige en ½ halvlunken flaske hvid med!

Anmeld

4. juli 2009

Astrid P

Det er fandme en aftale... men så skal det også være Pinot GRIS!

Anmeld

6. august 2009

Astrid P

Hola chicca's, eller hvad det nu hedder!

Shit, jeg har ikke været på i lang tid! Hvad sker der herinde? Hvem er gravide, og er der andet nyt, som jeg er gået glip af?
Her går det fremad. Vi er langt fra færdige, men der kommer til at ske en masse her de næste dage, hvilket også er absolut nødvendigt, for på søndag går det for alvor løs. Søndag middag kommer der 110 forventningsfulde, unge mennesker som jeg skal forholde mig til, og jeg er ved at skide i bukserne af nervøsitet! Jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet magter opgaven, men jeg glæder mig samtidigt helt vildt til at komme igang.

Nå, jeg er på lånt internet, da det endnu ikke er blevet installeret i privaten. Det er sgu egentlig meget rart med lidt IRL-liv, selvom jeg savner jer herinde.
Men hvis der er et par stykker som vil bringe mig up-to-date med de nyeste begivenheder, så ville jeg være særdeles taknemmelig.

Mange kærlige hilsner fra Astrid

Anmeld

7. august 2009

linemus

Der var du jo, søde Astrid. Savner dig herinde.

Der bliver vist ikke den helt store update. Ferie ferie ferie. Lise er sgu den snu ano-preggy!!! Og Monica har fået en lækker lille dreng Det var vist top-nyhederne for den sidste måneds tid.

Ihh, det bliver spændende på søndag og den første tid. Kan godt forstå du er lettere panikken, men der er ingen tvivl om, at du kan klare det.

Stort knus Line

Anmeld

7. august 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Hola chicca's, eller hvad det nu hedder!

Shit, jeg har ikke været på i lang tid! Hvad sker der herinde? Hvem er gravide, og er der andet nyt, som jeg er gået glip af?
Her går det fremad. Vi er langt fra færdige, men der kommer til at ske en masse her de næste dage, hvilket også er absolut nødvendigt, for på søndag går det for alvor løs. Søndag middag kommer der 110 forventningsfulde, unge mennesker som jeg skal forholde mig til, og jeg er ved at skide i bukserne af nervøsitet! Jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet magter opgaven, men jeg glæder mig samtidigt helt vildt til at komme igang.

Nå, jeg er på lånt internet, da det endnu ikke er blevet installeret i privaten. Det er sgu egentlig meget rart med lidt IRL-liv, selvom jeg savner jer herinde.
Men hvis der er et par stykker som vil bringe mig up-to-date med de nyeste begivenheder, så ville jeg være særdeles taknemmelig.

Mange kærlige hilsner fra Astrid

Tynen er preggy

Vi ses på MSN, snart!

Anmeld

7. august 2009

Lene76

Hej Astrid

Godt godt forstå du er nervøs, selvom jeg er sikker på at du blir den sejeste lære på din skole...... håber Mille og Viktor får en lære som dig engang ellers må jeg jo sende dem ned på efterskolen, pøj pøj med det hele.

Knus Lene

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

Skønt at høre fra dig Azzer..

DU skal dælme nok klare de unge mennesker i stiv arm.. du er som Lene skriver for sej.. jeg gad dælme også mine unger fik en lærer som dig.

Vi glæder os til vi engang skal holde fyntræf hos jer... det ku være sååå fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.