Anonym skriver:
Barnet har fået lov hvert år til at deltage i diverse arrangementer men jeg får aldrig noget retur og det er træls.
Som barnet siger (10 år) du kan jo bare gøre det samme så kan far jo se hvordan det er. Men som jeg så pædagogisk forsøger at forklare så behøver jeg ikke være en ligeså Stor idiot. Men tanken strejfer mig ofte efterhånden, han kan jo for fanden ikke forvente at få og få og få uden at give noget igen.
Og det med fødselsdagen fik mig bare til at irritere mig fordi han siger det som om det da bare er en selvfølge at sådan bliver det bare. Tænker bare om der er regler med sådan noget
Du lyder som om du samarbejder for HANS skyld og forventer at få noget tilbage SELV. Men du skal da samarbejde for barnets skyld!
Jeg kan godt se at det er nedern at han ikke er fleksibel når du er, mht. til fx en kusines fødselsdag - men derfor skal dit barn da ikke bøde og ikke komme med, fordi du vil give igen af samme skuffe. Ved godt du ikke gør sådan, men du lyder til at ville det og at opfatte det som en kamp mellem dig og faren, og ikke en kamp for barnet.
Desuden synes jeg ikke du skal fortælle et tiårigt barn om dine og barnets fars diskussioner..
Anmeld