scanning 6+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Monski

hende-der-du-ved-nok skriver:

jeg har tabt 2 gange før... derfor er jeg så nervøs... fik en voldsom smerte igår mens jeg var i bad og om aftenen mens jeg lavede mad...

men jeg kan ikke finde nogen steder der har åbent... ?

Jeg mistede i marts og da jeg begyndte at bløde ringede jeg til min lægen og fik en tid med det samme, og han sendte mig til scanning dagen efter, selvom jeg på det tidspunkt blødte minimalt.
- han sagde faktisk også at hvis jeg havde blødt mere eller mistet før så ville han sende mig til scanning på Herlev med det samme, så prøv din læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Monski

en lidt sen update:

Jeg har idag været inde til terminberegning og tryghedsscanning...

Jeg er nu meget mere håbefuld, på trods af blødninger...

Jeg så Spire og den har det godt og trygt derinde... jeg er godt ikke ligeså langt som jeg havde troet men idet mindste er der hjerteslag...

Vile lige dele min glæde

Hov havde slet ikke set din Update
Hvor er det dejligt at det hele gik godt!

Anmeld

3. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

Monski skriver:

Hov havde slet ikke set din Update
Hvor er det dejligt at det hele gik godt!

ja det gik godt... men desværre kun for at bringe en smule mere smerte i  mit liv...

min krop er lige gået igang med abort igen, lægevagten er også ret sikker på at det er det der foregår...

jeg er i chok og ude af stand til at forstå hvordan det kan ske, så hurtigt efter jeg har set hjerteslag...

ligenu kan naturen og dens gang bare tage en færge og sejle ud af verden, for min skyld... !

hvorfor er det at hver gang man begynder at nære et lille bitte mikroskopisk håb, så bliver det flået fra en med nærmest ualmindelig råstyrke... ??!!

Anmeld

6. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

ja det gik godt... men desværre kun for at bringe en smule mere smerte i  mit liv...

min krop er lige gået igang med abort igen, lægevagten er også ret sikker på at det er det der foregår...

jeg er i chok og ude af stand til at forstå hvordan det kan ske, så hurtigt efter jeg har set hjerteslag...

ligenu kan naturen og dens gang bare tage en færge og sejle ud af verden, for min skyld... !

hvorfor er det at hver gang man begynder at nære et lille bitte mikroskopisk håb, så bliver det flået fra en med nærmest ualmindelig råstyrke... ??!!

mit liv er en rutschebane i øjeblikket...

vare overbevist om at jeg havde tabt mandag aften...

men tirsdag var jeg inde og blive scannet endnu engang...

og ja der er meget blod men det er ikke fra graviditeten som sådan... det er fra mig... ??!

undre mig over det... har aldrig hørt om noget lignene...?

så nu skal jeg til TS (igen) på tirsdag og så må vi tage den derfra...

Anmeld

6. juni 2013

l.kjoeller

og ja der er meget blod men det er ikke fra graviditeten som sådan... det er fra mig... ??!

åhhh hvor jeg ønsker det går godt denne gang. det er bare en rutsjebane at gå at vente på. husker det selv. Ser frem til en forhåbentlig positiv update.

Anmeld

8. juni 2013

Alberte&Mor <3

Hvor gør dette ondt at høre, det er så uretfærdigt:/ hvor langt var du henne da du var til scanning og så hjerteblink? 

Anmeld

9. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

Fruskruk200 skriver:

Hvor gør dette ondt at høre, det er så uretfærdigt:/ hvor langt var du henne da du var til scanning og så hjerteblink? 

ca 6+5... hvilket så må gøre mig til 7+4 nu... men de vil ikke komme med en termin endnu fordi de gerne vil have noget at måle efter...

nu skal jeg heldigvis til scanning efter en erhvervsøkonomieksamen på tirsdag og så får jeg lov at se Spire endnu engang...

Anmeld

9. juni 2013

Alberte&Mor <3

ca 6+5... hvilket så må gøre mig til 7+4 nu... men de vil ikke komme med en termin endnu fordi de gerne vil have noget at måle efter...

nu skal jeg heldigvis til scanning efter en erhvervsøkonomieksamen på tirsdag og så får jeg lov at se Spire endnu engang...

jeg kan ikk helt finde ud af om jeg har misforstået dig, det var ikke en abort, det endte i? Krydser for alt er okay..

Anmeld

9. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

Fruskruk200 skriver:

jeg kan ikk helt finde ud af om jeg har misforstået dig, det var ikke en abort, det endte i? Krydser for alt er okay..

det var det jeg mente med rutsjebane...

jeg var overbevist om at det var en abort... men da jeg så kommer ind til akutscanning hos min gynækolog, kigger han engang med scanneren og siger jamen hjertet arbejder da endnu...

såh så vidt vides er jeg stadig gravid... selvom jeg stadig bløder... men så længe det er mig og ikke Spire der bløder så kan jeg nok overkomme det...

Anmeld

9. juni 2013

Bassemor<3

jeg er begydnt at få lyserødt udflåd tror det er optakt til en blødning... jeg kan ikke finde nogen scanningskliniker i Slagelseområdet der modtager før 7. uge... ?

er der nogen der kan hjælpe mig... ?

Det er altså helt normalt at bløde i en gravidtet, og du bløder jo ikke endnu, hvis det kommer til at ske er det slet ikke sikkert det er farligt

Ro på, der er meget lille chance for at det skulle være noget galt

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.