scanning 6+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
21 svar
11 synes godt om
26. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

jeg er begydnt at få lyserødt udflåd tror det er optakt til en blødning... jeg kan ikke finde nogen scanningskliniker i Slagelseområdet der modtager før 7. uge... ?

er der nogen der kan hjælpe mig... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

pcoramt

hende-der-du-ved-nok skriver:

jeg er begydnt at få lyserødt udflåd tror det er optakt til en blødning... jeg kan ikke finde nogen scanningskliniker i Slagelseområdet der modtager før 7. uge... ?

Bare ring til en af dem og spørg om de vil undersøge dig alligevel.. Du skal ikke være nervøs, så længe det ikke er blod med klumper og at du har smerter

Anmeld

26. maj 2013

pcoramt

Bare ring til en af dem og spørg om de vil undersøge dig alligevel.. Du skal ikke være nervøs, så længe det ikke er blod med klumper og at du har smerter

Anmeld

26. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

pcoramt skriver:

jeg har tabt 2 gange før... derfor er jeg så nervøs... fik en voldsom smerte igår mens jeg var i bad og om aftenen mens jeg lavede mad...

men jeg kan ikke finde nogen steder der har åbent... ?

Anmeld

26. maj 2013

mth1987

Der ligger en ved vestsjællands centeret, der har vi været men ved ikke hvor tidligt de vil scanne men som en anden nævner ville jeg da give dem et kald

Anmeld

26. maj 2013

mth1987

http://www.barnivente.dk/Kontakt.html

Anmeld

26. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

mth1987 skriver:

http://www.barnivente.dk/Kontakt.html

tak

Anmeld

3. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

en lidt sen update:

Jeg har idag været inde til terminberegning og tryghedsscanning...

Jeg er nu meget mere håbefuld, på trods af blødninger...

Jeg så Spire og den har det godt og trygt derinde... jeg er godt ikke ligeså langt som jeg havde troet men idet mindste er der hjerteslag...

Vile lige dele min glæde

Anmeld

3. juni 2013

Lotus86

Hvor dejligt

Vil lige sige, at jeg 3 gange i denne graviditet har haft lyst og brunligt udflåd, er blevet scannet hver gang, og er i dag 13+0 og så i sidste uge den fineste lille baby der sprællede fin til nakkefoldsscanningen

Anmeld

3. juni 2013

hende-der-du-ved-nok

Lotus86 skriver:

Hvor dejligt

Vil lige sige, at jeg 3 gange i denne graviditet har haft lyst og brunligt udflåd, er blevet scannet hver gang, og er i dag 13+0 og så i sidste uge den fineste lille baby der sprællede fin til nakkefoldsscanningen

Solstrålehistorier varmer altid om mit hjerte...

har bare været så nervøs for den scanning... det råde udflåd og så det faktum at jeg har tabt før...

og såå hjalp min gynækologassistent overhoved ikke på det... synes jeg ventede i ventesalen sååååh længe...

men åhh bare synet at det lillebitte menneske der er inde i mig lige nu og som oveni købet har det godt inden i mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.