Jeg er ensom! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Hvor i landet bor du?

Nord Sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Nord Sjælland

Okay jeg bor også på Sjælland. Jeg står selv i en rigtig svær periode pt. Så jeg vil i hvertfald gerne snakke med sig hvis du har lyst. 

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Okay jeg bor også på Sjælland. Jeg står selv i en rigtig svær periode pt. Så jeg vil i hvertfald gerne snakke med sig hvis du har lyst. 

Det vil jeg rigtig gerne kan skrive e. Pb til dig

Anmeld

25. maj 2013

Minforevigt

Anonym skriver:

Det vil jeg rigtig gerne kan skrive e. Pb til dig

Du er mere end velkommen.

Anmeld

25. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg synes ikke jeg har det slide godt for tiden! Forholdet til kæresten kunne være bedre og er bare trist og ensom. Kunne virkelig til tider godt klare en " bedste veninde" har ikke engang en ven overhovedet ingen har kun min kæreste og mine børn. Hvor kunne jeg godt bruge en til at sidde og snakke med og mødes med engang i mellem

Får du noget hjælp mht. din angst som du skriver til en kommentar herinde? Og har du overvejet at blive sygemeldt, så du ikke skal i aktivering? Hvis du ikke får hjælp fra en prof. så synes jeg du skal opsøge lægen så du kan blive henvist og få det bedre.

/Fenja

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Får du noget hjælp mht. din angst som du skriver til en kommentar herinde? Og har du overvejet at blive sygemeldt, så du ikke skal i aktivering? Hvis du ikke får hjælp fra en prof. så synes jeg du skal opsøge lægen så du kan blive henvist og få det bedre.

/Fenja

Ja men min sagsbehandler ringede og sagde til mig senest 1 juli skulle jeg i aktivering igen sådan er reglerne. Det er nok derfor jeg er nede føler mig slet ikke klar

Anmeld

25. maj 2013

Fenja09

Ja men min sagsbehandler ringede og sagde til mig senest 1 juli skulle jeg i aktivering igen sådan er reglerne. Det er nok derfor jeg er nede føler mig slet ikke klar

Det passer ikke. Hvis du har en psykolog eller læge der sygemelder dig, så er du altså sygemeldt - også selvom din sagsbehandler skulle mene noget andet. De fleste kommuner lytter til behandlere som psykologer, læger ov. Så synes da at du skal kontakte din læge, også selvom du ikke skal sygemeldes så du kan komme i behandling for depression/angst.

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det passer ikke. Hvis du har en psykolog eller læge der sygemelder dig, så er du altså sygemeldt - også selvom din sagsbehandler skulle mene noget andet. Så synes da at du skal kontakte din læge, også selvom du ikke skal sygemeldes så du kan komme i behandling for depression/angst.

Min læge syge meldte mig for ca 1 1/2 måned siden og nu siger hun Jeg skal i aktivering

Anmeld

25. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Min læge syge meldte mig for ca 1 1/2 måned siden og nu siger hun Jeg skal i aktivering

Jamen hvad siger din læge? Og får du behandling for din angst eller er du bare sygemeldt?

Anmeld

25. maj 2013

Aagaard

Hej 
Det er en træls situation du er i. 
Jeg vil fortælle dig hvordan min kæreste kom ud af en lignene situation. Vi er så heldige at bo over for nogle som har en klinik der har EEG hjernetræning. Det hjælper hjernen til at bruge andre nervebaner end dem, der er gået overgang i pga angsten eller depresionen.
Det er ret nyt(5-7 år) her hjemme, men er blevet brugt og anerkendt i USA i en 10-15 år.

http://www.eegtraining.dk/side4

Her er et link til deres hjemme side. Min kæreste blev rask fra en svær depression på lidt over 1 måned - jeg ved at det lyder som trylleri, men sætter man sig ind i det og ved en smule om hvordan nerver og hjerne fungere giver det rigtig go mening hvordan det virker.
Jeg syntes at det er værd at se på ihverfald - jeg ved at de har en klinik på sjælland også, og at der er flere andre end lige vores naboer der har klinikker også - langt de fleste arbejder sammen med psykologer så man både for ordnet hjerne og sind på een gang

Håber det er noget du kan bruge.
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.