Jeg er ensom! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg synes ikke jeg har det slide godt for tiden! Forholdet til kæresten kunne være bedre og er bare trist og ensom. Kunne virkelig til tider godt klare en " bedste veninde" har ikke engang en ven overhovedet ingen har kun min kæreste og mine børn. Hvor kunne jeg godt bruge en til at sidde og snakke med og mødes med engang i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

alle har behøv for en super ven eller veninde uden tvivl, jeg mangler også en MEN har fundet en super veninde her inde fra har dog aldrig mødt hende men jeg kan skrive og fortælle hende alt og lige omvendt og det er så fantastisk.. håber vi snart kan mødes det ville være så vildt

Anmeld

25. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg synes ikke jeg har det slide godt for tiden! Forholdet til kæresten kunne være bedre og er bare trist og ensom. Kunne virkelig til tider godt klare en " bedste veninde" har ikke engang en ven overhovedet ingen har kun min kæreste og mine børn. Hvor kunne jeg godt bruge en til at sidde og snakke med og mødes med engang i mellem

Årh kæmpe kram til dig Du må skrive privat til mig, ligeså tosset du vil  

Anmeld

25. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Årh kæmpe kram til dig Du må skrive privat til mig, ligeså tosset du vil  

Tak for tilbuddet men lige pt kan jeg slet ikke overskue noget. Skal ud i aktivering i juni måned og magter det bare slet ikke ønsker slet ikke at være sammen med mennesker i øjeblikket pga min angst øv Jeg har det ikke sjovt!

Anmeld

25. maj 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Anmeld

25. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Tak for tilbuddet men lige pt kan jeg slet ikke overskue noget. Skal ud i aktivering i juni måned og magter det bare slet ikke ønsker slet ikke at være sammen med mennesker i øjeblikket pga min angst øv Jeg har det ikke sjovt!

Føler med dig  

Anmeld

25. maj 2013

Minforevigt

Hvor i landet bor du?

Anmeld

25. maj 2013

lollandpigen

Føler med dig.....

Er endelig ikke ensom selv men kan da godt føle at man måske mangler lidt en veninde der selv er lidt i samme båd som en selv....

Skal selv snart i jobprøvning og føler også at jeg intet overskud har.....

Jeg bor på Lolland men for mig er afstand ret lige meget hvis man virkelig har det godt med hinanden....

Du e rmeget velkommen til at skrive til mig privat hvis du hr lyst til måske at dele vore sorger og glæder.....

Mange knus herfra

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Det kender jeg sku alt for godt. Det hele går op i babyer og Bobles
Sender du ikke lige en PB med hvor du er fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.