søger lidt hjælp vedr valg af uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Drømme

Anonym skriver:

Øv kan ikke åbne det fra mobil

Nej, desværre. og det kan tage rigtig lang tid at bruge den. Men det er det hele værd

har fundet min drømme uddannelse igennem den side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Maria-s

Hvad interesserer du dig for? Der er jo alverdens valg selv synes jeg skiltemaler lyder vildt spændende og var noget jeg godt kunne tænke mig, hvis det ikke var fordi jeg allerede har en del udddannelse og joberfaring inden for andet. (Og ikke råd til at fravælge job for at tage ny udd)

Anmeld

25. maj 2013

Wik

Anonym skriver:

Det vil sige at jeg f eks kan tage 2 år på hf og så f. Eks 3,5 på sygeplejerskeuddannelsen og få SU i 5,5 år. Kan man gøre det sådant og få SU i 5,5 år?

Ja lige præcis det er mest lavet for at forhindre at folk på universitet udskyder det studie med et ekstra år. Så du kommer ikke i klemme. Hvis du er mor og gerne vil have lidt mindre timer kan du endda tage din HF på tre år, det giver en masse overskud til lektier og børn, for det er ikke altid let at studere med børn. 

Anmeld

25. maj 2013

M&J87

Anonym skriver:

Det vil sige at jeg f eks kan tage 2 år på hf og så f. Eks 3,5 på sygeplejerskeuddannelsen og få SU i 5,5 år. Kan man gøre det sådant og få SU i 5,5 år?

Hvis du ikke kan lide at vaske folk, så er sygeplejerske nok ikke et godt valg! 

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Hvis du ikke kan lide at vaske folk, så er sygeplejerske nok ikke et godt valg! 

Nu var det altså bare et eksempel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.