Hård mave under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.243 visninger
25 svar
6 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Er der andre der døjer med hård mave under graviditet/i starten og som har svært ved at komme af med det I skal?

Har I et godt råd til hvad der kan hjælpe??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Diana2013

Er der andre der døjer med hård mave under graviditet/i starten og som har svært ved at komme af med det I skal?

Svesker, movicol  Et fiber rigt produkt der hedder husk,  

Anmeld

25. maj 2013

Palaja

Spiser du gravi-jern? For så kan det være det der giver dig hård mave. Du kan prøve at skifte til hemojern. Det hjalp mig.

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Spiser du gravi-jern? For så kan det være det der giver dig hård mave. Du kan prøve at skifte til hemojern. Det hjalp mig.

Spiser ikke jern, endnu. Er kun 6+ og jeg frygter den dag jeg skal starte på det

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

Svesker, movicol  Et fiber rigt produkt der hedder husk,  

Sveskejuice må jeg ned efter imorgen! Må man godt tage det der Husk når man er gravid??

Anmeld

25. maj 2013

Diana2013

Sveskejuice må jeg ned efter imorgen! Må man godt tage det der Husk når man er gravid??

Ja det skulle jeg mene, det kan købe i Matas, der er sådanne små frø altså fiber, det er utrolig sund, drys lidt over yoghurten   og når du sidder på wc passe på ikke at trykke for hård så du kommer til at få hæmorider

Anmeld

25. maj 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Drop jerntilskud, og drik en kop kaffe indimellem.! 

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Drop jerntilskud, og drik en kop kaffe indimellem.! 

Py føj da.. kan absolut ikke lide kaffe..

Anmeld

25. maj 2013

B&J

jeg syntes du skal spise naturproduktet HUSK det går ind og får din mave til at være alm igen MEN HUSK masser af vand når man spiser det eller væske og det gør ingen skade da det kun er fiber  

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes du skal spise naturproduktet HUSK det går ind og får din mave til at være alm igen MEN HUSK masser af vand når man spiser det eller væske og det gør ingen skade da det kun er fiber  

Jeg drikker i forvejen rigtig meget i forhold til hvad jeg gjorde inden graviditeten, så forstår slet ikke at det er gået som det er  

jeg vil prøve med det der husk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.