baby2010 skriver:
Ved hun at du gerne snart vil være mor? Hvis hun ikke ved det, hvad tror du så hun ville sige til det? Og en ting mere... Jeg ved godt det er et ømt punkt for dig, men hvad tror du din far ville sige til dig, hvis han kendte dine tanker omkring dette? Hvad ville han mon ønske for dig?
Ja, min mor ved det hele. Vi er næsten som bedste veninder, jeg fortæller hende næsten alt

Hmm, jeg ved ikke helt hvad min far ville sige. Han blev syg da jeg var 9 år, og det blev værre og værre som tiden gik

han var blind, nyresvigt, fik blodprop i hovede, diabetes 2 o.s.v. Så han var aldrig helt klar i hovedet eller sådan. Men jeg regner med han havde blevet glad for barnet alligevel.
Han var en meget sej mand. Jeg har fået at vide alt hvad han har lavet gennem livet, og det er rigtig sejt når jeg tænker på det. Og når jeg ser videoer af ham.

Jeg er sååå stolt af ham. Men for at sige det ret ud, så fik jeg aldrig helt kendt ham ordentlig.
Han var også rigtig glad for mig, og jeg var hans noget helt specielt, fik jeg at vide efter han døde, af min mor.
Synes han fik en god julegave, at slippe af med alle smerter o.s.v.

men jeg savner ham sindsygt meget, havde ønsket jeg kunne have gjort noget. <3

Undskyld så lang tekst, og ''detaljer'' <3