Anonym skriver:
Hej Piger.
Jeg er nødt til lige at høre jer, om der er nogle af jer der fortrød at I fik kønnet at vide ved scanningen.
Ved vores første kendte vi ikke kønnet og syntes det var "sjovt" og spændende at trække spændingen til det sidste.
Denne gang er jeg lidt i vildrede - det er selvfølgelig del´jlig nemt praktiskt at kende kønnet, men er bange for at jeg bliver skuffet - forstået på den måde at det er ligesom at få en julegave før tid. Det er jo ikke den samme spænding når man ved hvad man får....eller hvad??
Er nu i uge 35 så tæt på mål og dagen hvor vi får vores guldklump at se. Skal til min 1 ekstra scanning inden termin og er "bange" for at der er stor "risiko" for at se kønnet. Så vil selv tage beslutningen inden - alternativt kan vi jo lukke øjnene og bede scannings jordemoderen og ikke at sige noget - men det er også mærkeligt ikke at se den lille når muligheden nu er der.
Nå piger, hvad er jeres erfaring??? Nogle der fortrød at de kendte kønnet?
Og nej... det er ikke kønnet jeg bliver skuffet over, er glad uanset om det er en pige eller dreng, det betyder intet - det er bare det at vide det og "miste" den ukendte faktor 
Forstår dig godt og tror jeg ville holde spændingen, nu du er så langt henne

Ved vores første ville vi heller ikke vide kønnet og det kunne vi sagtens holde. Jeg sagde bare til hver scanning, som det første, at vi IKKE ville vide kønnet. Det blev en pige
2. Gang jeg fandt ud af jeg var gravid, så jeg testen og tænkte, jeg skal bare vide kønnet NU!!
Vi fik det så allerede afvide i uge 15 pga moderkagebiopsi (og der er det jo 100% det rigtige svar man får)
Det blev en dreng

Og vi fortrød overhoved ikke vi vidste kønnet denne gang..
Anmeld