Anonym skriver:
Ja okay, det lyder til at kunne overskue..
Men hvad hvis din lille græder og vil have mad og den anden også kræver dig, hvordan får du det til at fungere osv?
jeg er bare bange for at "glemme" den anden, når man har en nyfødt 
Multitasker :-) Synes sagtens jeg kan amme imens jeg går rundt med ham på armen, eller jeg kan sidde nede på gulvet og lege med lego, imens jeg holder ham med den anden arm/han ligger på skødet og ammer. Hvis det er en seriøs krisedag, er jeg total upædagogisk og smider Pingu på, så vinder jeg lige 5 minutter

Eller også må den lille lige vente 2 minutter til jeg lige har ordnet hvad Rose nu vil have mig til. Der er jo ingen af dem der dør af lige at vente et øjeblik

Man glemmer ikke den store! Det kan jeg virkelig ikke forestille mig sker for nogen, for man elsker jo stadig den store lige højt, og på en eller anden måde er det nok lige før, at de får MERE glæde af en - det synes jeg i hvert fald jeg oplever. Selvfølgelig legede og hyggede vi også før, men fordi hun nu skal deles om opmærksomheden, tænker jeg mere aktivt over hvordan jeg skal aktivere hende og give hende den kontakt hun har brug for og fortjener
Anmeld