Testen er mere utydelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

CroQuis

Månsson skriver:

Åh det ved jeg ik hvordan jeg ska beskrive.. Havde bare en anden fornemmelse end da jeg ventede laura så da blodet kom overraskede det mig ik og heller ik da de scannede mig og sagde det var gået til tidligt..

Det var først da blod osv kom at smerterne og det der kom indtil da var det bare en mavefornemmelse der sagde at det her ik var som det sku være

Okay, jeg har lidt stikken i hver side af maven engang imellem, men har ingen fornemmelse af at noget er galt  endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Her ved 17-tiden i eftermiddags.

Kan godt være at den øverst blev taget omkring kl 20 den dag, så der er da alligevel nogle timers forskel. 

Altså nu ved jeg ikke med dig, men jeg drikker MEGET mere end jeg gjorde inden jeg blev gravid, så det kan jo også have MEGET at sige..

Anmeld

23. maj 2013

Trekløver(:

CroQuis skriver:

Det er jeg glad for at høre 

Tror bare der var noget i mig, der gerne ville have bekræftet at den stadig var positiv, men havde ikke forventet den var så svag  

Kan fuldt ud forstå dig, kan du ikke få en tryghedsscanning eller betale dig fra en? Jeg tog en tryghedsscanning 6+6, og det gav en ro at se den lille havde det godt.

Det kan godt være nogle har erfaringer som ikke er gode når testen bliver svagere, men min erfaring siger noget andet. Og jeg tror altså at alt er i den skønneste orden med din bebs. 

som sagt fik jeg aldrig en særlig posotiv test og testede også 6+ og der var den svagere end din nederste test og jeg er altså gravid endnu.

kram til dig 

Anmeld

23. maj 2013

Trekløver(:

Rockertand skriver:

Det er ikke korrekt.
Man kan sagtens teste mere eller mindre positivt uden teknisk set at være gravid, altså at der ikke er et levende fosteranlæg, et HCG-fald vil kunne aflæses nøjagtigt i en blodprøve, mindre nøjagtigt på en graviditetstest, men dog synligt over tid.

Det kan godt være, men det kan lige så vel være at TS urin har været tyndere end da hun testede sidst! Og jeg har ALDRIG fået en meget positiv test, kun svage streger, og jeg er skam stadig gravid. 

Har også forslået TS en tryghedsscanning, for selvfølgelig bliver man da bekymret. Blev det selv og tog netop en tryghedsscanning for at få ro. 

Anmeld

23. maj 2013

L&V

CroQuis skriver:

Okay, jeg har lidt stikken i hver side af maven engang imellem, men har ingen fornemmelse af at noget er galt  endnu 

Det er helt normalt til gengæld, det er bare fordi det hele giver sig og arbejder..

Ku du evt få din læge til og ta blodprøver så i ka følge dit hcg

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Altså nu ved jeg ikke med dig, men jeg drikker MEGET mere end jeg gjorde inden jeg blev gravid, så det kan jo også have MEGET at sige..

Jeg har ikke lige lagt mærke til det, skal jeg ærligt indrømme 

Anmeld

23. maj 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Hej

Jeg har testet igen idag.  Er 6+2 

Siden jeg startede med at teste, er testene løbende blevet mere og mere positive og sidst jeg testede, var for præcis en uge siden, og der var testen bragende positiv.

Idag er den mindre positiv.  Ved godt at urinens "tykkelse" kan have betydning, men burde man ikke danne mere og mere HCG, og derfor skal den blive ved med at være tydelig?

Er der grund til at være bekymret 

Det øverste billede er fra den 16/5. Det nederste er fra idag den 23/5.

Har slet ingen anelse

Men HÅBER alt er som det skal være

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

malle23 skriver:

Kan fuldt ud forstå dig, kan du ikke få en tryghedsscanning eller betale dig fra en? Jeg tog en tryghedsscanning 6+6, og det gav en ro at se den lille havde det godt.

Det kan godt være nogle har erfaringer som ikke er gode når testen bliver svagere, men min erfaring siger noget andet. Og jeg tror altså at alt er i den skønneste orden med din bebs. 

som sagt fik jeg aldrig en særlig posotiv test og testede også 6+ og der var den svagere end din nederste test og jeg er altså gravid endnu.

kram til dig 

Har faktisk snakket med en klinik i tirsdags, men de havde ikke tid denne uge, så valgte bare at springe over og vente til torsdag (7 dage) 

Er rigtig glad for at høre om din historie  Det varmer 

Anmeld

25. maj 2013

CroQuis

UPDATE  

Tog lige en test her til morgen, og sådan ser den ud: 

Nu er jeg straks mere rolig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2013

Trekløver(:

CroQuis skriver:

UPDATE  

Tog lige en test her til morgen, og sådan ser den ud: 

Nu er jeg straks mere rolig 

Dejlig Update 

Alt er i den skønneste orden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.