Testen er mere utydelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Rockertand

malle23 skriver:

Jeg syntes IKKE du skal være nervøs. mine tests svingede også, og vil sige når først du har testet positivt så lad hver at teste mere, for er den positiv så er du gravid.

Det er ikke korrekt.
Man kan sagtens teste mere eller mindre positivt uden teknisk set at være gravid, altså at der ikke er et levende fosteranlæg, et HCG-fald vil kunne aflæses nøjagtigt i en blodprøve, mindre nøjagtigt på en graviditetstest, men dog synligt over tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

CroQuis

Månsson skriver:

Jeg tror det er forskelligt hvordan reaktionen er men jo man burde danne mere hcg men som du siger ka det komme an på hvornår og hvor koncentreret det er..

For mig eget vedkommende testede jeg om morgenen og ligepludseligt blev de mere og mere utydligt også kom smerterne og blodet og det endte i en sa. Men det var som sagt med samme test tidspunkt og over en længere periode

Hvor langt henne var du der?

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

Mumto3 skriver:

Test kan godt svinge, men jeg har været gravid 4 gange ( og født 3 børn) og den eneste gang mine test blev svagere, var den gang jeg aborterede. Jeg kunne mærke der var noget galt, så det kom ikke bag på mig. Men derfor var det hårdt alligevel.

Hvor langt var du henne der?

Jeg synes ikke lige at jeg har lagt mærke til at noget skulle være galt indeni mig  

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Hvornår på dagen har du taget den??

Her ved 17-tiden i eftermiddags.

Kan godt være at den øverst blev taget omkring kl 20 den dag, så der er da alligevel nogle timers forskel. 

Anmeld

23. maj 2013

Papillon

CroQuis skriver:

Her ved 17-tiden i eftermiddags.

Kan godt være at den øverst blev taget omkring kl 20 den dag, så der er da alligevel nogle timers forskel. 

Kan det ikke tænkes, at du har drukket mere op til testen i dag? At prøven bare har været tyndere

Anmeld

23. maj 2013

L&V

CroQuis skriver:

Hvor langt henne var du der?

Mellem 7-10uger. Min cyklus er noget rodet.. Men.ku godt mærke der var noget der ik var som det sku være.

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

Kitkat92 skriver:

Kan det ikke tænkes, at du har drukket mere op til testen i dag? At prøven bare har været tyndere

Det er jo svært at sige 

Umiddelbart tror jeg det ikke, fordi jeg ikke er så god til at drikke, men har ikke lige tal på det 

Anmeld

23. maj 2013

CroQuis

Månsson skriver:

Mellem 7-10uger. Min cyklus er noget rodet.. Men.ku godt mærke der var noget der ik var som det sku være.

Hvordan føles det?

Anmeld

23. maj 2013

L&V

CroQuis skriver:

Hvordan føles det?

Åh det ved jeg ik hvordan jeg ska beskrive.. Havde bare en anden fornemmelse end da jeg ventede laura så da blodet kom overraskede det mig ik og heller ik da de scannede mig og sagde det var gået til tidligt..

Det var først da blod osv kom at smerterne og det der kom indtil da var det bare en mavefornemmelse der sagde at det her ik var som det sku være

Anmeld

23. maj 2013

Mumto3

CroQuis skriver:

Hvor langt var du henne der?

Jeg synes ikke lige at jeg har lagt mærke til at noget skulle være galt indeni mig  

Jeg var 6+4 da jeg aborterede, men jeg havde hele tiden en følelse af at der var noget galt. Det havde jeg ikke i de andre graviditeter.

faktisk var det sådan, at da jeg ved en scanning blev beskræftiget i at jeg var bred at abortere blev jeg nærmest lettet ( og meget ulykkelig) fordi jeg kunne bare fornemme der var noget galt. Hvis lægerne ved skanningen havde sagt at alt så fint ud,  så ville jeg havde troet på dem! Jeg vidste bare der var noget galt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.