Indkaldelse til samtale/kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

grinny

Frejsmor skriver:

Altså hver gang man kommer til lægen og JM så bliver ens urin jo stikset for glukose og protein, så kan nu ikke helt se hvad der skulle gøre den urinprøve speciel, men der kan selvfølgelig være ting jeg ikke ved..

Men jeg ville stadig ringe og høre ad, hvad det er for en kontrol/samtale du skal til..

Jeg ved heller ikke noget  Men en anden skrev at det kunne være  en ekstra scanning pga. overvægt og det gør jo ikke noget 

Men ringer lige for en sikkerhedsskyld imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Frejsmor

grinny skriver:

Jeg ved heller ikke noget  Men en anden skrev at det kunne være  en ekstra scanning pga. overvægt og det gør jo ikke noget 

Men ringer lige for en sikkerhedsskyld imorgen

Ja det så jeg godt.. Det må dog være forskelligt fra fødested til fødested, for jeg er ikke blevet tilbudt nogle vækstscanninger hverken i min første graviditet(bmi 32) eller i min nuværende(bmi 35)..

Men bliver da spændende hvad det er, du må lige komme med en lille update!

Anmeld

23. maj 2013

grinny

Frejsmor skriver:

Ja det så jeg godt.. Det må dog være forskelligt fra fødested til fødested, for jeg er ikke blevet tilbudt nogle vækstscanninger hverken i min første graviditet(bmi 32) eller i min nuværende(bmi 35)..

Men bliver da spændende hvad det er, du må lige komme med en lille update!

Hmm, underligt at det er forskelligt 

Jeg skal nok lige skrive når jeg ved hvad de vil gøre med mig 

Anmeld

23. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Lige på grænsen, men lægen snakkede godt nok om at den nok ville overskride, men hun sagde at den eneste jeg så skulle var at komme med en urinprøve

Hos min læge bliver alle der har en bmi på omkring 30 tilknyttet derude og det er jo dejligt ekstra SCANNINGER og opfølgning.. 

Anmeld

23. maj 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Hos min læge bliver alle der har en bmi på omkring 30 tilknyttet derude og det er jo dejligt ekstra SCANNINGER og opfølgning.. 

Jamen det gør jo slet ikke noget  

Men de kunne nu godt ha' skrevet i brevet hvorfor 

Anmeld

23. maj 2013

grinny

dobbelt

Anmeld

23. maj 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

dobbelt

Det er din egen læge du skal have fat i ørerne på.. De skriver aldrig hvorfor.. Det er din læge der skal forberede dig på det.. Det gjorde min og det var grundigT.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.