bade tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Sara.

Kay skriver:

tænker også lidt på at den må holde bedre på varmen når der er lidt vind  

vi skal ik til udlandet i år... men måske næste år  

Hvis hun ikke bader så ja Efter hun har badet er det bare mere vådt tøj at sidde med. Men hvis der er meget sol tørrer det okay hurtigt....
Vi har haft en fra Hummel. De meget fine synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Nemesis

De er super smarte..i hvertfald når man bader der hvor det er rigtig varmt. Er det ikke rigtig varmt og samtidig lidt blæsende så bliver dragten simpelthen for kold.

Har derfor kun brugt den udenlands.. Da sara var 13 mdr og vi var på Bali brugte hun en tynd langærmet bluse som vi så kunne tage af når hun kom op, så hun ikke sad med vådt tøj på.

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Nemesis skriver:

De er super smarte..i hvertfald når man bader der hvor det er rigtig varmt. Er det ikke rigtig varmt og samtidig lidt blæsende så bliver dragten simpelthen for kold.

Har derfor kun brugt den udenlands.. Da sara var 13 mdr og vi var på Bali brugte hun en tynd langærmet bluse som vi så kunne tage af når hun kom op, så hun ikke sad med vådt tøj på.

hvad ville du så bruge til en 10-13 måneders på stranden i danmark en varm sommer dag?

Anmeld

23. maj 2013

Klumpe-dumpe

Kay skriver:

hvad ville du så bruge til en 10-13 måneders på stranden i danmark en varm sommer dag?

En tynd skjorte, når hun er oppe af vandet. For så små børn er jo ikke ret mange min. I hav vand i DK.

Anmeld

23. maj 2013

MissTas

Kay skriver:

tak tænker at jeg burde kunne finde den brugt et sted elker nemlig at handle brugt

hva str. skal du bruge? jeg har en hummel str. 80 i lilla med orange små prikker som vi aldrig nåede at bruge.. nypris 300 og sælger den for 150

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Ariel skriver:

En tynd skjorte, når hun er oppe af vandet. For så små børn er jo ikke ret mange min. I hav vand i DK.

nej hun skal selvfølgelig havde noget andet på når hun ik er i vandet... har jo ik tænkt mig at hun skal kravle rundt og være våd  

Anmeld

23. maj 2013

Kay

MissTas skriver:

hva str. skal du bruge? jeg har en hummel str. 80 i lilla med orange små prikker som vi aldrig nåede at bruge.. nypris 300 og sælger den for 150

uhh den må du gerne ligge billed ind af skal nemlig bruge en i str 80  

Anmeld

23. maj 2013

Nemesis

Kay skriver:

en langærmet t-shirt -)

og så badebukser/badeble Så har man et par bluser med og en trøje. Trøjen kan hun så evt. få på når den våde bluse er taget af og så en tør trøje inden ny badetur.

En rigtig varm sommerdag kan trøjen nok undlades. men noget i denne stil:
http://www.notanshop.com/baby-0-18-mdr/104-baby-ja kke-og-buks-saet.html

Det tørrer lyn hurtigt.

:-)

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Nemesis skriver:

en langærmet t-shirt -)

og så badebukser/badeble Så har man et par bluser med og en trøje. Trøjen kan hun så evt. få på når den våde bluse er taget af og så en tør trøje inden ny badetur.

En rigtig varm sommerdag kan trøjen nok undlades. men noget i denne stil:
http://www.notanshop.com/baby-0-18-mdr/104-baby-ja kke-og-buks-saet.html

Det tørrer lyn hurtigt.

:-)

tak  

Anmeld

23. maj 2013

MissTas

Kay skriver:

uhh den må du gerne ligge billed ind af skal nemlig bruge en i str 80  

De kommer her skriv pb hvis det har interesse. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.