bade tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
30 svar
4 synes godt om
23. maj 2013

Kay

ja... mine forældre bor tæt på stranden og vi skal i sommerhus tæt ved stranden og håber på godt vejr... elna har bade bukser og en bade dragt som vi jo har brugt i svømmeren.... men jeg tænker om det ikke er smartere med en af de der heldragt uv bade dimser??? når det er til ude på stranden?  

hvad hedder sådan en og hvor har i købt jeres... er den god eller unødvendig?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Laulund87

Maria bruger en badedragt i svømmehallen og en uv-dragt på stranden. Synes nemlig det er smart hun generelt er mere dækket til med dragten, især hendes skuldre når vi er ude i solen.

Vi har købt den i Ønskebørn og har givet omkring 2-300 kr, kan ikke helt huske det

Anmeld

23. maj 2013

Team Putte

Kay skriver:

ja... mine forældre bor tæt på stranden og vi skal i sommerhus tæt ved stranden og håber på godt vejr... elna har bade bukser og en bade dragt som vi jo har brugt i svømmeren.... men jeg tænker om det ikke er smartere med en af de der heldragt uv bade dimser??? når det er til ude på stranden?  

hvad hedder sådan en og hvor har i købt jeres... er den god eller unødvendig?? 

Vi har fået en uv-dragt blandt noget arve-tøj og vi har helt klart tænkt oz at bruge den ved stranden og hvis hun får en lille swimmingpool her til sommmer i haven.. Kan ik svare dig på hvor den er købt henne da den jo er arvet men jeg synes den er SÅ smart!

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Laulund87 skriver:

Maria bruger en badedragt i svømmehallen og en uv-dragt på stranden. Synes nemlig det er smart hun generelt er mere dækket til med dragten, især hendes skuldre når vi er ude i solen.

Vi har købt den i Ønskebørn og har givet omkring 2-300 kr, kan ikke helt huske det

tak tænker at jeg burde kunne finde den brugt et sted elker nemlig at handle brugt

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Team Putte skriver:

Vi har fået en uv-dragt blandt noget arve-tøj og vi har helt klart tænkt oz at bruge den ved stranden og hvis hun får en lille swimmingpool her til sommmer i haven.. Kan ik svare dig på hvor den er købt henne da den jo er arvet men jeg synes den er SÅ smart!

den virker helt klart også smart... tænker også t nogle gnge kan der komme en lille brise og så er de pgså dækket mere til  

Anmeld

23. maj 2013

Laulund87

Kay skriver:

tak tænker at jeg burde kunne finde den brugt et sted elker nemlig at handle brugt

Tror jeg sagtens du kan, evt på Trendsales

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Laulund87 skriver:

Tror jeg sagtens du kan, evt på Trendsales

ja... trendsales er så sidste udvej for er ik ret glad for den side  

Anmeld

23. maj 2013

Laulund87

Kay skriver:

ja... trendsales er så sidste udvej for er ik ret glad for den side  

Ja okay, jeg handler der meget og har ingen problemer Men der er da heldigvis andre steder..

Anmeld

23. maj 2013

Tip!

Jeg købte nyt badetøj til min søn.. Todelt uv badebukser og en "tshirt" trøje.. 80 kr pr del i h&m. 

overdelen skal bruges til vores sommerferie på kreta.. Og herhjemme på stranden.. 

Anmeld

23. maj 2013

Kay

Laulund87 skriver:

Ja okay, jeg handler der meget og har ingen problemer Men der er da heldigvis andre steder..

har haft et par skidte oplevelser så holder mig helst der fra hvis jeg kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.