NF-scanning i dag, men resultatet viste MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
9 svar
10 synes godt om
23. maj 2013

Smukkert

Jeg forventede at være 11+0 i dag og skulle til NF scanning. I uge 7+0 havde vi set hjerteblink.
Men i dag viste det sig, at fosteret har været dødt siden 9+0.
Jeg skal have en medicinsk abort, og tager stikpillerne på lørdag. Fosteret er 2,8cm langt, så det bliver IKKE en rar oplevelse, hvis jeg "ser" det.
Smerterne ser jeg bestemt heller ikke frem til. Har aldrig prøvet en abort før.

Når alt dette er sagt, så er jeg faktisk lettet over dette. Jeg har ikke kunnet finde glæden ved at være gravid, fordi der har været så mange skrantende ting i mit nye forhold. I forsøg på at skabe glæden, har jeg købt næsten ALT babyudstyr. (Øv for det, nu). Havde også fortalt min 3-årige han skulle være storebror. Hvordan fortæller jeg ham lige på den mest pædagoiske måde, at det skal han ikke alligevel ??

Hvad mit forhold angår, har jeg bedt ham flytte ud igen, fordi jeg har brug for at lægge mit fulde fokus på min søn og mig selv. Jeg tror det er bedre at være kærester hver for sig, når vi ikke har kendt hinanden mere end 3 måneder og der har været så mange konflikter.

Der er en mening med alt. Selv når et liv, sommetider går til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Sesse89

Kram smukke pige

Du ved hvor jeg er!

Jeg har selv været igennem en abort med piller for nogle år men husker det tydligt som var det i går.

Jeg håber for dig og lillemanden at i kommer til rette igen og at i finder den ro i har brug for når han er flyttet ud.

Tænker på dig

Anmeld

23. maj 2013

BigHope13

Smukkert skriver:

Jeg forventede at være 11+0 i dag og skulle til NF scanning. I uge 7+0 havde vi set hjerteblink.
Jeg skal have en medicinsk abort, og tager stikpillerne på lørdag. Fosteret er 2,8cm langt, så det bliver IKKE en rar oplevelse, hvis jeg "ser" det.

Når alt dette er sagt, så er jeg faktisk lettet over dette. Jeg har ikke kunnet finde glæden ved at være gravid, fordi der har været så mange skrantende ting i mit nye forhold. I forsøg på at skabe glæden, har jeg købt næsten ALT babyudstyr. (Øv for det, nu). Havde også fortalt min 3-årige han skulle være storebror. Hvordan fortæller jeg ham lige på den mest pædagoiske måde, at det skal han ikke alligevel ??

Hvad mit forhold angår, har jeg bedt ham flytte ud igen, fordi jeg har brug for at lægge mit fulde fokus på min søn og mig selv. Jeg tror det er bedre at være kærester hver for sig, når vi ikke har kendt hinanden mere end 3 måneder og der har været så mange konflikter.

Åhh silke et chok må bestemt ikke være rart og slet ikke den næste tid man skal igennem.

Når det er sagt lyder du som om du tager det meget flot og dejligt at høre du vil fokusere på dig selv og din barn.

og pyt med alt udstyret det kan gemmes til en anden gang. lige nu skal du bare lige igennem den træls tid

Anmeld

23. maj 2013

Findusinde

Smukkert skriver:

Knus til dig.

Anmeld

23. maj 2013

Tulipan

Kæmpe kram og varme tanker herfra. Det må ikke have været en rar oplevelse, det er vildt ubehageligt at være til scanning og så få noget andet at vide end man troede. 

synes du tar det utrolig flot! Hatten af for at du kan se på det så fattet og positivt!!! Du er stærk og du skal nok klare aborten. Bare bed om at få noget morfin eller kodein med hjem, så kan du bedre sove hvis det gør ondt

Anmeld

23. maj 2013

Smukkert

Tusind tak for støtten allesammen <3
Ja, jeg er stærk. Men er også af den overbevisning at det rigtige altid sker og at der er en mening med det. Livet er at lære :-) Nogen lærestreger gør bare mere ondt end andre.

Det vigtigste jeg har lært ved det her, det er at jeg ikke skal stole på nyforelskelsen og hjernedødt "lave en baby" fordi jeg er eurofoisk og drømmende.

Lykken findes aldrig i glansbilledet, vi danner - men i sandheden vi indeholder <3

Anmeld

1. september 2013

Mie89

Smukkert skriver:

Tusind tak for støtten allesammen <3
Ja, jeg er stærk. Men er også af den overbevisning at det rigtige altid sker og at der er en mening med det. Livet er at lære :-) Nogen lærestreger gør bare mere ondt end andre.

Det vigtigste jeg har lært ved det her, det er at jeg ikke skal stole på nyforelskelsen og hjernedødt "lave en baby" fordi jeg er eurofoisk og drømmende.

Lykken findes aldrig i glansbilledet, vi danner - men i sandheden vi indeholder <3

Hej . 

Jeg ved dette er nogle måneder siden, og det er ikke sikkert du har lyst til at svare mig - hvilket jeg sagtens kan forstå.. 

Men jeg er gravid i 9 uge (8+3) og de sidste par dage har jeg bekymret mig meget om hvordan min lille bebs har det! Jeg har ikke været til tidlig scanning, og blev lige pludselig bange for om der overhovedet er noget liv at se til NF-scanningen.. 

Så jeg er nødt til at spørge om du overhovedet ingen symptomer havde på at fosteret var gået til grunde? (Blødning, smerter el lign?) 

Anmeld

1. september 2013

Chili

mie89 skriver:

Hej . 

Jeg ved dette er nogle måneder siden, og det er ikke sikkert du har lyst til at svare mig - hvilket jeg sagtens kan forstå.. 

Men jeg er gravid i 9 uge (8+3) og de sidste par dage har jeg bekymret mig meget om hvordan min lille bebs har det! Jeg har ikke været til tidlig scanning, og blev lige pludselig bange for om der overhovedet er noget liv at se til NF-scanningen.. 

Så jeg er nødt til at spørge om du overhovedet ingen symptomer havde på at fosteret var gået til grunde? (Blødning, smerter el lign?) 

Nu tillader jeg mig lige at svare har prøvet det samme.

Jeg begyndte at bløde dagen før nf også fik vi af vide fostret var gået til i uge 10.
Når jeg tænker tilbage på det, forsvandt mine symptomer faktisk, lidt. Men troede bare jeg var heldig.
Hvis du er nervøs så tag til scanning

Anmeld

1. september 2013

maria_wlt

Smukkert skriver:

herfra - Ked af at høre at dit foster ikke lever mere - MEN 

DU ER SKU SEJ - Virkelig  herfra - Du lyder til at have ben i næsen og det er pragtfuldt at læse.. 

Anmeld

1. september 2013

Mie89

Chili skriver:

Nu tillader jeg mig lige at svare har prøvet det samme.

Jeg begyndte at bløde dagen før nf også fik vi af vide fostret var gået til i uge 10.
Når jeg tænker tilbage på det, forsvandt mine symptomer faktisk, lidt. Men troede bare jeg var heldig.
Hvis du er nervøs så tag til scanning

Tak for svar ! 

Er ked af at du måtte gå igennem det.. 

Men kan da kun glæde mig over at jeg har kvalme og ømme bryster endnu  Tænk at det sku være glædeligt 

Jeg skal til den første lægeundersøgelse i morgen, så tager lige en god snak med lægen om det der - det kan være han kan give mig lidt ro i sindet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.