Så fik vi svar fra lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Cbank

Stort tillykke  

Vi ventede med at sige noget til efter nf. 

Selvom man nogle gange havde svært ved at holde det hemmeligt, så syntes jeg det har været godt. Både fordi vi så var sikre på at barnet havde det godt men også så vi selv lige kunne vænne os til tanken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

CroQuis

Tillykke med graviditeten 

Er selv førstegangsgravid 6+2, og vi regner også først med at fortælle noget efter NF - selvom jeg har læst at chancen for abort, hvis man ser hjerteblink ved 7-8 ugers scanning, kun er 2% - men det passer med at jeg lige kan nå at blive knap 12 uger henne når vi skal besøge noget familie, også tænkte jeg at vi måske kunne få en tidlig NF scanning, omkring de 11 uger, så vi er klar til at fortælle det til de første 

Anmeld

23. maj 2013

Clisolka

Hej Alle Baby.dk brugere

Har fulgt lide med fra sidelinjen, Vil gerne være anonym, da det stadig er meget nyt, at vi venter os.
Er førstegangs gravid og er idag 4+5.

Lige et spørgsmål: Hvornår fortalte I, Jeres familie at i ventede jer?
-Vi vil gerne vente til efter nf, men vil gerne høre jeres råd? 

På forhånd tak!  

Stort tillykke med graviditeten 

Min mor og søster har været med fra starten begge gange jeg har fået 2 streger  Denne gang valgte jeg dog at fortælle det til mine chefer omkring 6+0 da jeg samtidigt har diabetes, så hvis jeg skulle blive dårlig på arbejdet, så vidste de hvorfor og hvad de skal gøre. Resten af omverdenen fik besked efter NF 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.