Så fik vi svar fra lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
12 svar
4 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej Alle Baby.dk brugere

Har fulgt lide med fra sidelinjen, Vil gerne være anonym, da det stadig er meget nyt, at vi venter os.
Er førstegangs gravid og er idag 4+5.

Lige et spørgsmål: Hvornår fortalte I, Jeres familie at i ventede jer?
-Vi vil gerne vente til efter nf, men vil gerne høre jeres råd? 

På forhånd tak!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

Har fulgt lide med fra sidelinjen, Vil gerne være anonym, da det stadig er meget nyt, at vi venter os.

På forhånd tak!  

vi fortalte det til nærmest familie og venner da jeg var 8-9 uger henne og resten da jeg var 13 +

Anmeld

23. maj 2013

UnderStjernerne

Først og fremmest: tillykke med din graviditet! 

Da min mor vidste, at vi var igang fortalte vi hende det bare med det samme. Men resten af familien fik det at vide, da vi var 10 uger henne. Vi ville egentligt have ventet til efter nf, men vi kunne simpelthen ikke lade være med at sige det  Alle i familien er også blevet helt vildt glade og glæder sig til at møde det nye familiemedlem i november 

Anmeld

23. maj 2013

Frk. K

Stort tillykke med spiren.

Kangodt forstå at i gerne vil vente!

Det er jo meget forskelligt hvornår folk ønsker at fortælle det, nogle har jo knap "tisset på pinden", andre venter til det ikke kan skjules

Jeg er gravid med nr. 2, første gang fortalte vi det omkring uge 9 tror jeg... Denne gang fortalte vi det først da jeg var 15+0 (Til familie og de nærmeste venner - det er stadig ikke "facebookofficielt og mit arbejde ved heller ikke noget endnu )... 

Har synes det var fedt at have en hemmelighed for os selv! 

Anmeld

23. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Vi ventede til efter nakkefold, har bestemt ikke haft lyst til at skulle fortælle og forklare, hvis det var gået galt. Min mand har dog haft svært ved at tie stille, så han har fortalt det til vores forældre, som så også ville have været der for os, hvis det ikke var endt godt (har heldigvis kun prøvet at få et godt resultat)

Anmeld

23. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Vi var i IVF behandling, så nærmeste familie og venner (dem som vidste at vi var i behandling) fik det at vide med det samme, men resten fik det først at vide efter NF.

Vores ræssonement var at selvom jeg mistede, ville jeg jo alligevel dele det med nærmeste venner og familie. Så derfor kunne de lige så godt få det at vide med det samme.

Anmeld

23. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Vi fortalt vores forældre og søskende det, da jeg var 8 uger henne. Det gjorde vi grundet chancen for abort og vi mente, at de bedre ville kunne sætte sig ind i situationen hvis det nu skulle ske. Resten gik.besked efter NF.

Anmeld

23. maj 2013

mrhl

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Tillykke med graviditeten! :-)

Jeg er i dag 12+4. Har sagt det til nogle få veninder og så ved min kærestes familie det. Der er ingen i min familie der ved det og tror der går noget tid før jeg siger det.

Anmeld

23. maj 2013

MaleneJensen

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Hejsa

Tillykke med Graviditeten

Min første graviditet fortalte vi det da jeg allerede var 4 uger henne ca men det var også pga jeg ikke kunne skjule min kvalme og der var lidt problemer i starten og ved min anden graviditet fik folk det afvide da jeg var 6-8 uger henne ca men der kom hurtig kvalme så det kunne heller ikke skjules så længe..

Men er også glad for det blev fortalt så tidligt for for mit vedkommende har jeg haft konblikationer begge graviditeter så har været glad for min familie har vidst det og har støttet mig meget..  

Anmeld

23. maj 2013

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Hej Alle Baby.dk brugere

På forhånd tak!  

Tillykke med graviditeten  

jeg er også førstegangs gravid og vi vil nemlig også vente til vi har været til NF også fordi da har vi større trygghed om at barnet er ok og at der rent faktisk er en baby inde i maven er svært at tro at der er noget der inde synes jeg :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.