Ferie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Marco2

Hej Gørlz.

I morgen tidlig kl. 9 vender vi snuden sydpå til lufthavnen i Hamborg hvor der gerne skulle stå et fly til at bringe os til Kreta.

Åhhh, hvor bli'r det gutes! 

11 dage med all-inklusive - større afslapning kan det vist ikke blive.

Ha' det godt i sommervarmen.

Sommersmil Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

linemus

Hvor lækkert! Jeg er helt grøn af misundelse - afslapning og all-inklusive lyder temmelig tiltrækkende. Ha' en rigtig rigtig god ferie 

- Line

Anmeld

4. juli 2009

Tynen

Hav en rigtig, rigtig god tur

Glæder mig til at se billeder når du kommer hjem!

Anmeld

4. juli 2009

Juniors mor

Det lyder skønt! Ha en rigtig god tur

Anmeld

4. juli 2009

Lene76

go tur.... er slet ik misundelig, vil da meget hellere være her hjemme og arb NOT håber i får en super go tur.

Anmeld

13. juli 2009

Marco2

HEj Piger.

Lige en lille hilsen her fra Kreta.

Her er super laekkert og Emily nyder det. Hun har faet sig et par store piger som tronfoelge og en enklet dreng saa hun stor hygger... den lille donna!!

Naa, jeg vil tilbage til poolen og skal nok smide et par pics naar vi er kommet hjem.

oG TILLYKKE TIL ALLE DE PODER DER ER BLEVET 2 (hov caps) mens jeg har vaeret vaek!

Sommersmil Ag

Anmeld

13. juli 2009

Sweet1978

Fedt nok, men ikke helt så misundelig som nogen af de andre for vi har jo holdt ferie i Dk og var heldige med vejret så alt ok her, vi har en uge tilbage og mangler 2-3 udflugter.

Anmeld

13. juli 2009

ivfmarie

HEj Piger.

Lige en lille hilsen her fra Kreta.

Her er super laekkert og Emily nyder det. Hun har faet sig et par store piger som tronfoelge og en enklet dreng saa hun stor hygger... den lille donna!!

Naa, jeg vil tilbage til poolen og skal nok smide et par pics naar vi er kommet hjem.

oG TILLYKKE TIL ALLE DE PODER DER ER BLEVET 2 (hov caps) mens jeg har vaeret vaek!

Sommersmil Ag

ha ha.. jeg så ikke lige på datoen, så jeg blev sgu lidt harm over at I skulle afsted igen - jeg synes jo lige at I var lettet... Men det var I jo så også!
Dejligt at I hygger jer, måske kan det endda gøre ferie endnu bedre at vide at  vi herhjemme i DK har regnvejr

Nyd ferien

Marie

Anmeld

13. juli 2009

Kaufie

Lækkert lækkert lækkert.....

Jeps - regnvejr og udsigt til mere - så er det godt man bare skal sidde på sin pind og holde øje med 3 ferierende kollegers mail udover de daglige opgaver ....

Nyd ferien - og husk solcreme

Anmeld

13. juli 2009

linemus

Uh, det lyder skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.