Jeg er fuldstændig rystet!
Jeg er svulmet SÅ meget op over de sidste par dage pga. varmen (Jeg spiser nemlig ikke så mange chips mere

)
Mine fødder er hævede og gør ondt, mine hænder ligner noget der er løgn og mine fingre har erhvervet sig små puder efter hvert led, så de næsten ikke kan bøjes.
Mine ventebukser skaver rundt i kanten (Er det mon godt eller dårligt??! ), min mave er eksploderet den sidste uge og min røv kan næsten ikke klemmes i nogen af mine trusser.. Og newsflash! Så er der stadig 8 -9 uger endnu

Ja, synes bare jeg er blevet mega stor og gravid over det hele!!
Min krop kører virkelig bare sit helt eget show og nogen gange gribes jeg af panik-tanken: Hvad SKAL det dog ikke ende med??! (Altså udover et barn)
På trods af at vi holder finanskrise i denne uge har manden dog alligevel forbarmet sig over mig og har indkøbt en 5000liters pool som jeg kan slænge mig i, hvis vi nøjes med at fylde baljen halvt op.. Så går der ikke så meget vand til spilde når min kropsvægt bliver smidt indenbords..
Ja, som I nok kan høre får selvynken IKKE for lidt disse dage og jeg er sikkert ikke den eneste der er ved at kradse af i varmen.. Pheew!!
Trine - Nu 30+5 - Fårk det går stærkt!!!
Anmeld