Argh.. I´m a planet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Tynen

Jeg er fuldstændig rystet!
Jeg er svulmet SÅ meget op over de sidste par dage pga. varmen (Jeg spiser nemlig ikke så mange chips mere wink.gif )

Mine fødder er hævede og gør ondt, mine hænder ligner noget der er løgn og mine fingre har erhvervet sig små puder efter hvert led, så de næsten ikke kan bøjes.
Mine ventebukser skaver rundt i kanten (Er det mon godt eller dårligt??! ), min mave er eksploderet den sidste uge og min røv kan næsten ikke klemmes i nogen af mine trusser.. Og newsflash! Så er der stadig 8 -9 uger endnu blink.gif
Ja, synes bare jeg er blevet mega stor og gravid over det hele!!

Min krop kører virkelig bare sit helt eget show og nogen gange gribes jeg af panik-tanken: Hvad SKAL det dog ikke ende med??! (Altså udover et barn) wacko.gif

På trods af at vi holder finanskrise i denne uge har manden dog alligevel forbarmet sig over mig og har indkøbt en 5000liters pool som jeg kan slænge mig i, hvis vi nøjes med at fylde baljen halvt op.. Så går der ikke så meget vand til spilde når min kropsvægt bliver smidt indenbords..

Ja, som I nok kan høre får selvynken IKKE for lidt disse dage og jeg er sikkert ikke den eneste der er ved at kradse af i varmen.. Pheew!!

Trine - Nu 30+5 - Fårk det går stærkt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

ivfmarie

vi vil se billeder... dunk-flex, come on!!

Anmeld

3. juli 2009

Tynen

Er du sikker??!
Det er altså ikke for sarte sjæle eller øjne..

Jeg vil råde dig til at finde solbrillerne frem mens jeg lige grejer et usb-stik - Jeg er ikke så meget undendørsmenneske

Anmeld

3. juli 2009

Lise

HAHAHAHAHA  Kæft, hvor er du sjov Tynemor! Jeg vil os' se bilder

Anmeld

3. juli 2009

linemus

Tynen skriver:

På trods af at vi holder finanskrise i denne uge har manden dog alligevel forbarmet sig over mig og har indkøbt en 5000liters pool som jeg kan slænge mig i, hvis vi nøjes med at fylde baljen halvt op.. Så går der ikke så meget vand til spilde når min kropsvægt bliver smidt indenbords..

LOL !!! For dælen Tyne, jeg kan lige se det for mig 

Men jeg kan sørme også godt forstå, at du har det hårdt. Jeg synes det er hårdt og anklerne og fødderne hæver, og jeg er ikke engang gravid, så det er jo vand ved siden af.

Hvad med sådan en bord-fan? Kunne det ikke være lykken?

Anmeld

3. juli 2009

Tynen

Nå, jamen here goes...

Et billede fra igår, 30+4 og ser måske ikke besynderligt vildt ud medmindre I lige får de rigtige facts med på vejen..
Det er taget om morgenen hvor man er mest fit og før morgenmaden og solens stråler der får folk som mig til at hæve op i samme stil som gær og dej...
(Og så kan I jo heller ikke se kriseområderne)

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at smide det på fra idag i fullsize - Da jeg så det var jeg klar til at ringe efter en pizza fordi det hele jo alligevel er ødelagt!
Jeg er fucking gravid på arme, lår, røv og udgroning...

Kender I ikke bare det når man går i en bobbel af lykkelig uvidenhed og ikke tror det er såååå slemt igen.. Ja, altså.. Lige indtil man ser beviserne med sine egne øjne??!
CHOK!!! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2009

Tynen

linemus skriver:

Hvad med sådan en bord-fan? Kunne det ikke være lykken?

Bordfan??!
Hvad dælen er det

Anmeld

3. juli 2009

linemus

Tynen skriver:

Bordfan??!
Hvad dælen er det

Sådan en propel-tingest, der laver blæsevejr. Ved ikke helt hvad den hedder...  Den her:

Anmeld

3. juli 2009

Tynen

linemus skriver:

Sådan en propel-tingest, der laver blæsevejr. Ved ikke helt hvad den hedder...  Den her:

Den kunne helt klart være et hit!
Tror jeg må i Pilkaen på mandag og indkøbe mig en 4-5 stykker

Fandt forresten lige det her fra i mandags.. Stella fik sig lige sneget med på billedet

Man bliver sgu lidt nitte når man sammenholder dem (Og lårerne slash røven) med billederne fra uge7 ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2009

Plysbjørnen

linemus skriver:

Hej line...

Så en "propel-tingest" hedder bare en blæser .

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.