Fenja09 skriver:
Synes bestemt at du skal bede om en anden gæstedagpleje - har din datter altid kun været ved hende du omtaler?
Som regel har man mulighed for at vælge en gæstedagpleje (i hvert fald her hvor vi bor) men har vedkommende ikke plads må man tage en anden. Jeg blev ringet op igår af kontoret fordi min datters dp mor er syg og der nævnte de en som vi ikke kendte, men spurgte om hun ikke kunne komme hen til hende hun har været ved flere gange. Det var desværre ikke muligt, så vi har måtte tage en helt anden. Vi er dog rigtig godt tilfredse med hende hun er ved nu og vi har derfor 2 gæstedagplejere Alberte kan lide at være ved og som jeg kan nævne ved evt. sygdom næste gang.
Kontoret har ingen chancer for at vide, hvor din datter kan lide at være eller ikke lide at være, hvis du ikke nævner det for dem. Så det synes jeg da at du skal - ring og fortæl at din datter ikke trives og du ønsker plads ved en anden.
Det kan jo også være at din datter bare ikke er god til at skifte fra et sted til et andet - det ses ofte at børn græder når de kommer nye steder hen.
/Fenja 
da hun startede i dp, startede hun faktisk hos denne gæstedagplejemor, men efter 1,5 måned blev hun langtidssygemeldt, og vi kom derfor ned og være hos hendes nuværende. Og vi fik heldigvis lov til at blive hos hende fast
Men så derfor har hun været vant til at komme hos hende til tider.. Så synes det er underligt at hun pludselig ikke vil derhen, måske fordi hun er ved at være stor som kan vise følelser..
Men det er godt du siger det med at vælge det har vi ikke fået af vide der har man som regel en fast gæstedagpleje, med mindre hun er syg eller noget..
Men jeg ringer og snakker med dem.. Åh har det bare så svært ved at sige så noget fordi jeg sgu blir lidt rørt over det...
Anmeld