Min 2 årige datter går i dagpleje og har den bedste dagplejemor. Men når hun har ferie eller er syg, kommer hun i gæstepleje hos en anden dagplejemor.
og når jeg skal aflevere hende dernede græder hun og vil ikke derind. Allerede når jeg tager hende ud af bilen stopper hun op da hun ser indkørslen og siger nej, og siger sin dgplejemors navn.
Jeg prøver selvfølgelig at virke positiv og siger idag skal du være her og lege sammen med de og de børn, men hun klamrer sig til mig og skriger og et helt hysterisk, og vil ikke lade mig tage hendes jakke og sko af. Og når jeg går aflevere jeg hende hos denne dagplejemor, og jeg står altid og lytter ved døren. Og den ene dag lod hun bare min datter stå og græde ved døren. Hun trøster hende slet ikke..
og i forvejen har jeg det ikke godt med hende gæstedagplejeren fordi hun ikke udviser omsorg og kærlighed, nogle gange er hun ikke blevet vasket i hovedet efter maden og har mad på tøjet.. Hun er lidt speciel..
Jeg går derfor og overvejer og ringe til dagpleekontoret og fortælle dette, og spørge om vi kan prøve at komme i en anden gæstedagpleje..
Hvad ville i gøre?? Ville i skifte med det samme eller er jeg for zippet..
Jeg er selv helt grædefærdig på vej på arbejde hver gang for det er sgu ikke rart at aflevere sin datter et sted hun ikke har lyst til at være..
Anmeld