min kat har en hævet kind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

MorTil4<3

ja, så er der en opdatering ..

Pjuske missen min dejlige dreng var til dyrlægen idag da han nu havde fået feber, dyrlægen valgte at beholde ham det meste af dagen, og skar så bylden op, han fandt ik noget i selve bylden, så han tror det er en anden kat der har fået hakket ham en
men han er så blevet hentet her for små 2 timer siden, og har fået den opereret væk, så har han fået antibiotika der skal holde vis antal dage, og så har han fået smertestillende jeg skal gi ham i 7 dage plus skånekost spicelt fra dyrlægen

det lille pus kan slet ikk gå pga narkosen han har været i, og han ligger bare og hænger i sit sadvanlige vindue han plejer at sove i . .

men nu det klaret og han skulle gerne være fit for fight igen snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

grinny

MilleMus1988 skriver:

ja, så er der en opdatering ..

Pjuske missen min dejlige dreng var til dyrlægen idag da han nu havde fået feber, dyrlægen valgte at beholde ham det meste af dagen, og skar så bylden op, han fandt ik noget i selve bylden, så han tror det er en anden kat der har fået hakket ham en
men han er så blevet hentet her for små 2 timer siden, og har fået den opereret væk, så har han fået antibiotika der skal holde vis antal dage, og så har han fået smertestillende jeg skal gi ham i 7 dage plus skånekost spicelt fra dyrlægen

det lille pus kan slet ikk gå pga narkosen han har været i, og han ligger bare og hænger i sit sadvanlige vindue han plejer at sove i . .

men nu det klaret og han skulle gerne være fit for fight igen snart

Det er aldrig sjovt at se de små pus på bedøvelse  Men imorgen er han frisk igen 

Vi har prøvet det med katten to gange, begge gange bylder, og vil lige sige at bylder (betændelsen) kan vandre. Vores kat blev bidt på brystet/hagen, men bylden kom på bagbenet og da sagde dyrlægen at betændelsen har vandret og fundet "et bedre sted" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.